Victoria's Secret přichází s kampaní plnou diverzity. Její součástí je i modelka s Downovým syndromem

24. 2. 2022 | Petr Michl
Kampaně Victoria's Secret byste si dnes mohli splést s těmi od Dove. Kolekci Love cloud propagují celebrity typu Hailey Bieber, ale také modelka Sofie Jirau s Downovým syndromem, těhotná návrhářka Sofia Buckler a 15 dalších žen různého věku, tvarů těl i barvy kůže.

 

Od Andílků Victoria's Secret v podobě hubených top modelek až k „obláčku lásky“.  Zdá se, že takovou cestu urazila značka spodního prádla, která přichází s kolekcí Love Cloud.

Tu propaguje 18 žen. Mezi nimi jsou i známé tváře Taylor Hill, Hailey Bieber nebo již před 3 roky v prádle VS představená první transgender modelka Valentina Sampaio.

 

Mediálně nejvděčnější je ale účast Sofie Jirau, první modelky značky s Downovým syndromem. Ta u svého příspěvku na Instagramu oznamující vzájemnou spolupráci uvedla:

„Snila jsem o tom, že se to jednoho dne stane, pracovala jsem na tom a dnes se tento sen stal skutečností. Konečně vám mohu prozradit své velké tajemství... Jsem první modelkou Victoria's Secret s Downovým syndromem! Děkuji vám všem za to, že mě v mém úsilí vždy podporujete… Děkuji Victoria's Secret, že ve mně vidí modelku #WithoutLimits a udělala ze mě součást inkluzivní kampaně Love Cloud Collection, tohle je teprve začátek, teď to vzniká!

Uvnitř ani zvenčí neexistují žádná omezení!“

 

Kolekce Love Cloud se vyznačuje širokou škálou velikostí od XS po XXL, což je výrazná změna k lepšímu oproti dřívější praxi a pověsti Victoria's Secret. Jisté elitářství značky ve výběru modelek i dostupných velikostech ji nicméně dohnalo do problémů, jejichž vyústěním byla před 3 lety změna vedení i strategie směrem k mnohem větší diverzitě. Victoria's Secret tak už nechce být jen značkou nadpozemsky atraktivních andílků, nabízí místo toho mnohem širší tzv. VS Collective.

V rámci kampaně ke kolekci Love Cloud se do něj zařadila třeba i návrhářka Sofia Buckler, která byla v době jejího focení těhotná. Mezi dalšími modelkami najdete pestrost v etnicitě, velikosti, ale třeba i věku. Victoria's Secret otočila svou komunikaci o 180 stupňů a dnes byste si ji klidně mohli splést s marketingem Dove, který staví na oslavě opravdové krásy bezmála dvě dekády.

Prohlédněte si snímky Sofie Jirau a následně fotografie z kampaně níže.

Toto není paywall.

Registrujte se zcela zdarma a získáte:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • každotýdenní newsletter s přehledem toho nejlepšího;
  • možnost soutěžit o zajímavé ceny;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Budování značky
Sdílejte tento článek:
Podobné články: