Vykřičte se ze svých frustrací na Islandu

23. 7. 2020 | Kristýna Vozková
Je lepší řvát na Islandu než v doma v obýváku. S neobvyklým lákadlem pro turisty přichází reklama propagující Island jako místo, kde ze sebe můžete dostat všechen stres uplynulých měsíců a z plna hrdla si zakřičet na vámi vybraném místě po celém Islandu – naživo nebo z repráku.

Bylo toho na vás během posledních měsíců moc? Pociťujete na sobě důsledky dlouhotrvající karantény a sociálního odstupu? Potom se určitě ztotožníte s hlavními hrdiny reklamy lákající k návštěve Islandu. Tam se totiž můžete ze všech svých frustrací pořádně nahlas vykřičet – buď naživo nebo alespoň do repráku! 

Minutový spot s názvem Let it Out! začíná pohledem do několika domácností, kde se znudění a frustrovaní obyvatelé zoufale snaží zabavit. Pokouší se ostříhat si vlasy nebo složit puzzle (oboje s mizerným výsledkem), čtou si depresivní zprávy na internetu a přepínají televizi z kanálu na kanál. Žádné rozptýlení však nepomáhá a tak nakonec jednomu po druhém rupnou nervy a začnou vzteky řvát na celé kolo. Zatímco křičí z plna hrdla, ocitnou se na místě, které je pro takové emoce mnohem vhodnější než jejich vlastní domovy – na Islandu.  Tady totiž můžete mentálně vypnout a jednoduše a efektivně se zbavit nahromaděného karanténního stresu. 

Další záběr doplněný o slogan „Vypadá to, že potřebujete Island” odkazuje na webovou stránku lookslikeyouneediceland.com, která vám v případě, že si na Island nemůžete jet zakřičet osobně, nabízí možnost svůj křik nahrát a vypustit ho prostřednictvím reproduktorů na vámi zvoleném místě po celém Islandu. K dispozici jsou pohoří Festarfjall na poloostrově Reykjanes, městečko Djúpivogur nebo známý vodopád Skógafoss.

 

Pro ty, co hledají přírodu bez davů

Ředitelka islandského programu pro turismus, Sigríður Dögg Guðmundsdóttir, na adresu kampaně uvedla: Chceme upozornit potenciální turisty na skutečnost, že je bezpečné cestovat na Island a že zde můžete zažít přírodu bez davů. Což – jak si myslíme – budou lidé hledat, až se zájem o cestování znovu zvýší. Nyní je důležité upozornit na výhody naší země. Lidé momentálně sní o době, kdy bude možné znovu vycestovat a my chceme být součástí této konverzace.”

Kampaň, kterou připravila britská pobočka agentury M&C Saatchi, byla zahájena v polovině července a v následujících týdnech poběží v Kanadě, Dánsku, Německu, Velké Británii a Spojených státech.

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články: