Výrobce hnojiv představil kolekci dětského oblečení pro malé květináče

16. 4. 2021 | Kristýna Vozková, Petr Michl
Staráte se o domácí květiny jako o vlastní děti? Výrobce hnojiv přišel s limitovanou edicí dětských oblečků na květináče. Snaží se tak podpořit všechny pěstitele a vnést do domovů více zeleně, která má prokazatelně terapeutické účinky.

Mnoho z nás strávilo poslední rok z velké části mezi čtyřmi stěnami svého obydlí. Některým dělali společnost rodinní příslušníci, partner či domácí mazlíček, ostatní věnovali svou mateřskou péči a lásku alespoň pokojovým rostlinám. Není se čemu divit, že v době pandemie vrostlo na Pinterestu vyhledávání slovního spojení interior garden” o 160 %. Květiny dělají náš domov více útulným a kromě mnoha dalších benefitů mají blahodárný vliv i na lidskou psychiku. Malá květinová miminka ale potřebují i speciální péči, mají specifické potřeby a mnoho rodičů často trne, jestli jim neujela ruka s hnojivem nebo svou ratolest nepřelili. O tom, že je květinové rodičovství skutečně trendy, svědčí i více než milion příspěvků na Instagramu, označených hashtagem #plantparenthood.

A právě tyto příspěvky se staly inspirací pro kampaň výrobce hnojiv Miracle-Gro se sídlem v Kanadě. Ve spolupráci s kreativní agenturou Rethink se společnost rozhodla podpořit rodiče rostlinek vydáním speciální kolekce oblečení pro malé květináče. Nese název Pot-y Covers a její součástí jsou pestrobarevné šaty, body i kalhotky s humornými dvojsmyslnými nápisy. Jeden z nich hlásá „I wet my plants” (odkazuje na anglickou frázi „I wet my pants”, v překladu „Nadělal jsem si do kalhot”), další říká „I soiled myself" (výraz pro „pokadění se", ale také pro zeminu)


„Pot” je v překladu květináč. Nápis „Pot-y trained” pak odkazuje na výraz „potty trained”, který znamená, že je dítě naučené na nočník. S podobnou tématikou si pak hrají nápisy „Tiny pot” a „Tiny tot” (v překladu „malý capart").




Nápis na růžových šatech Cutie Pot-tootie” odkazuje k termínu „Cutie tootie” – výraz pro vše roztomilé. Což tato edice rozhodně splňuje.

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články: