Whiskey Fistful of Bourbon se představuje pomocí špagetového westernu a notné dávky humoru

30. 9. 2020 | Barbora Vičarová
Fistful of Bourbon představuje svojí whiskey celosvětovému trhu a využívá k tomu povedené spoty plné humoru, kovbojů a pravé westernové atmosféry. Vtipné reklamy ukazují divákům, že tenhle nápoj je hladký jako kovbojovo saténové pyžamo.

Nezávislý skotský rodinný lihovar, William Grant & Sons, uvádí do celosvětové distribuce whiskey s názvem Fistful of Bourbon. A představuje ji ve spolupráci s reklamní agenturou Tool of North America s pomocí humorných spotů v duchu spaghetti westernu.

V nich účinkuje dvojice kovbojů, která je moc líná tasit kolt. Při duelu za pravého poledne má spíše strach o to, že se spálí. Proč, že se vlastně toto bezdůvodné zabíjení nenechává na večer?

„Tahle whiskey je hladká jako moje saténové pyžamo,” říká kovboj v dalším spotu a dodává: „Nasadit si je je jako ležet v hotelové posteli z créme brulee.” Není divu, že je to ve Francii takový hit. 

Tito kovbojové prostě nevedou běžné řeči. Ostatně v alternativní pyžamové verzi spotu se v klidu přiznají, že čtou blog Gwyneth Paltrow. 

Toto není paywall.

Registrujte se zcela zdarma a získáte:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • každotýdenní newsletter s přehledem toho nejlepšího;
  • možnost soutěžit o zajímavé ceny;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Kreativní inspirace
Sdílejte tento článek:
Podobné články: