YouTube hlásí rekord. Baby Shark je prvním videem, které dosáhlo na 10 miliard zhlédnutí

17. 1. 2022 | Petr Michl
Dětské písně mají jednu z největších tendencí uvíznout v hlavě a Baby Shark patří mezi ty, které z ní skutečně nevyženete. I z toho důvodu se její videoklip stal prvním videem celého YouTube, které dosáhlo na 10 miliard zhlédnutí.

Zdroj: PinkFong

Skutečně obdivuhodná meta padla. Na YouTube byla minulý týden 13. ledna pokořena hranice 10 miliard přehrání. Neočekávejte dílo některé z popových megastar nebo extra vtipný virál, co musí všichni vidět. Tento milník byl překonán s pomocí „dětské práce“, respektive spíše dětských diváků sledujících videoklip k písni Baby Shark

Toto video je dílem jihokorejské společnosti PinkFong, která se na videoobsah pro děti zaměřuje. Její CEO Bin Jeong k aktuálnímu úspěchu uvedl:

„S potěšením oznamujeme, že náš milovaný Baby Shark zaznamenal další pozoruhodný milník. Bylo skutečně smysluplné sledovat, jak Baby Shark spojuje lidi po celém světě, a my se nemůžeme dočkat, až představíme další dobrodružství Baby Sharka, která přinesou jedinečné zážitky ještě více fanouškům po celém světě."

Druhým videem v pořadí je Luis Fonci a jeho popový hit Despacito, který sahá po 8 miliardách zhlédnutí. Mezi TOP10 je přitom 6 videí pro děti. Mezi ně se vklínili z popového světa už jen Ed Sheeran s písní Shape of You, Mark Ronson s Uptown Funk a rapper Whiz Khalifa se Se You Again.   

Celý žebříček TOP10 najdete v následující tabulce. 

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Sdílejte tento článek:
Podobné články: