Zjistěte, proč tyto zvláštní reklamy tak dokonale vystihují Finy

29. 1. 2020 | Petr Michl
Jak může automobilka Nissan upozornit na funkci automatické kontroly vzdálenosti? Ve Finsku poukázáním na typickou situaci z tamních autobusových zastávek.



O Finech se někdy říká, že to jsou studení čumáci. Nebo že nejsou zrovna dvakrát družní. Testamentem toho budiž tento úsměvný postřeh: když se potká více Finů na autobusové zastávce, poznáte je podle toho, že od sebe stojí, co nejdál to je možné.

A přesně na tom postavili v TBWA/Helsinki printovou kampaň propagující funkci automatické kontroly vzdálenosti (od auta před vámi) ve vozech Nissan.

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Kreativní inspirace
Sdílejte tento článek:
Podobné články: