Zmrzlina od Burger Kingu vypadá jako emoji hovínka. Symbolizuje tím, že je bez umělých přísad

27. 3. 2022 | Petr Michl
V Burger King přiznávají, že dříve měly jejich zmrzliny umělá barviva a aromata, ale nyní se všech těchto sra*ek zbavili. Na oslavu toho v Brazílii uvádí točenou „poop emoji“ zmrzlinu.

Všichni asi vědí, že čokoládová zmrzlina může za určité situace vypadat jako… lejno. Z logických důvodů tento aspekt ovšem prodejci zmrzlin moc nezmiňují. Burger King se ale opět rozhodl svůj produkt nasvítit v ne tak úplně lichotivém světle. Po Brazílii začal v omezeném množství prodávat tzv „poop emoji icecream“, neboli „zmrzlinu hovínkového emoji“.

Udělal to jen, aby tím přitáhnul pozornost k hlavnímu sdělení kampaně. A tím je v tomto případě to, že zmrzlina a dezerty od Burger Kingu jsou nyní 100% bez umělých přísad. „Je lepší, když vypadáte navenek jako hovínko, než abyste byli nacpaní špatnými ingrediencemi uvnitř,“ přibližuje hlavní ideu Rogério Chaves z agentury David São Paulo, která za kampaní stojí.

Více vysvětlí s ní spojené video, v kterém Burger King uvádí, že dříve měly jeho zmrzliny umělá barviva a aromata, ale nyní se všech těchto sra*ek zbavili.  

„Poop emoji“ zmrzlina je točenou čokoládovou zmrzlinu, které ke vzhledu svého digitálního vzoru pomáhají cukrovinkové oči a pusa. Bude dostupná jen letos v Brazílii, a to ze speciální zmrzlinářské dodávky.

 

Plíseň šlechtí

Kampaň připomíná jeden z nejslavnějších PR stuntů realizovaných Burger Kingem. Ten se už před více než 2 lety zbavil konzervantů ve svém vlajkovém produktu. Aby vám to dokázal, pustil si do domu plíseň. Ve spolupráci s agenturami PublicisIngo a David Miami připravil neotřelou kampaň, kde vidíte 34denní proces stárnutí legendárního Whopperu.

V centru pozornosti kampaně je 30vteřinový spot, který zrychleně promítá životní cyklus nespotřebovaného burgeru. Od jeho přípravy přes povadnutí salátu až po počátky osidlování houskové planety plísní, která dokazuje, že Whopper byl vyroben bez přidaných konzervantů. Celý proces trvá 34 dní. Na konci spotu se objeví oslavný slogan: The beauty of no artificial preservatives (Krása bez přidaných konzervantů). Na pozadí slyšíme nostalgickou melodii What A Difference A Day Made (Jak velký rozdíl udělá jeden den) od Arethy Franklin.

Příjemnou podívanou a dobrou chuť!

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články: