Značka Barilla vytvořila na Spotify playlisty určené pro vaření těstovin

21. 1. 2021 | Milada Zemanová
Uvařit správně těstoviny bývá oříšek. Stačí je vytáhnout příliš brzy a jsou nedovařené. Necháte je ve vodě o minutu déle a jsou rozvařené. Se speciálními Spotify playlisty od značky Barilla se nedokonalých těstovin už nemusíte obávat.

Italská potravinová společnost Barilla se ve své nabídce zaměřuje mimo jiné i na těstoviny různých druhů. Moc dobře si přitom uvědomuje, že každý typ vyžaduje jinou přípravu a dobu vaření. Aby vaření svým zákazníkům ulehčila, spojila se se službou na streamování hudby Spotify. Společně se Spotify a agenturou Publicis vytvořili projekt s názvem Playlist Timer. Jedná se o sérii playlistů, přičemž každý svou délkou odpovídá době vaření jiného typu těstovin.

Barilla zastává přístup, že vaření je forma zábavy a umění, což zvolené playlisty jen potvrzují. Vybrané skladby odpovídají nejoblíbenějším hudebním žánrům v Itálii. Konkrétně se jedná o pop, hip-hop, alternativní indie rock a nostalgické písně.

Celkově vzniklo 8 playlistů, se kterými snadno připravíte například špagety, linguine, fusilli či penne. Jednotlivé playlisty jsou pojmenovány podle jednotlivých druhů. Najdete tak mezi nimi Mixtape Spaghetti, Boom Bap Fusilli, Pleasant Melancholy Penne nebo Moody Day Linguine. Při vaření pak stačí pouze přivést těstoviny k varu, spustit odpovídající playlist a následně scedit těstoviny ve chvíli, kdy hudba dohraje.

Vybrané ukázky jednotlivých playlistů si můžete prohlédnout níže.

Mixtape Spaghetti je například 9 minut dlouhý a náhledový obrázek tohoto playlistu vytvořilo designové studio Van Orton.

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Budování značky
Sdílejte tento článek:
Podobné články: