Díky spolupráci Marketing Journalu s nakladatelstvím Jan Melvil Publishing můžeme jako bonus našim čtenářům nabídnout soutěž o voucher v hodnotě 500 Kč.

Můžete si s ním poté vybrat na e-shopu nakladatelství jakoukoliv knihu dle vašeho výběru.

My bychom doporučili knihu Atomové návyky od Jamese Cleara.

O čem je? Podívejte se na její anotaci.

„Prvního ledna víme všichni přesně, desátého je vše při starém. Možná byste i zvládli přestat kouřit, zhubnout, přibrat, cvičit, šetřit, být pořádnější, pracovitější, lepší... – kdybyste opravdu chtěli. Pravda je však taková, že naší nejhlubší motivací je lenost a pohodlí. A navzdory tomu, co vám říká okolí nebo vy sami sobě, to z naší strany není hloupá strategie. Energie je vzácná a mozek je nastavený tak, aby jí za všech okolností šetřil. Bojujeme proti velké síle a problém není v nás, ale v systému!

Po přečtení této knihy budou však pro vás pokroky snadné. Pochopíte čtyři zákony behaviorální změny a získáte sadu praktických nástrojů, strategií, tipů a triků, jak všechny nástrahy překonat. Zažijete spoustu překvapivých "aha" momentů a odhodlání dotáhnout to tentokrát do konce vás už neopustí. Práce na sobě a na dosažení svého potenciálu je dlouhodobý proces. Ale z dlouhodobého hlediska se kvalita našeho života odvíjí od kvality našich návyků, proto stojí za ty lepší bojovat.“

A právě s knihou Atomové návyky je spojena naše otázka. Výherce voucheru v hodnotě 500 korun na cokoliv na e-shopu nakladatelství Jan Melvil Publishing vybereme jako padesátého se správnou odpovědí. 

Nápověda: Tři zásady behaviorální změny můžete nalézt například na straně 174. Ta je k dispozici i na detailu knihy na stránkách nakladatelství.