John Lewis opět dojímá kouzelným vánočním příběhem. Dělá radost i muži na Měsíci

10. 11. 2015 | Petr Michl
K Vánocům patří stromeček s ozdobami, dárky, cukroví a od listopadu také skvělá reklama od britského obchodního řetězce John Lewis, která vás na to všechno již dopředu navnadí.



K Vánocům patří stromeček s ozdobami, dárky, cukroví a od listopadu také skvělá reklama od britského obchodního řetězce John Lewis, která vás na to všechno již dopředu navnadí. Tentokrát je příběh bez tučňáků, ale nepostrádá pohádkové motivy. Malá holčička objeví skrze astronomický dalekohled na měsíci starého muže. K Vánocům mu pak dokáže po několika marných pokusech doručit s pomocí balónu dalekohled. Muž tak uvidí Zemi konečně více z blízka a dokáže si dokonce se svou malou kamarádkou pohlédnout doslova z očí do očí. 

John Lewis si na sebe ušil bič. Každý rok se od něj od uvedení spotu Long Wait před 4 lety očekává reklama světové kvality, která bude dojímat miliony a zároveň obchodně fungovat. Loni se to značce povedlo snad nejvíce s příběhem o malém chlapci a tučňákovi Montym. Důkazem toho budiž třeba to, že Monty se posléze prodával jako plyšová hračka a byl záhy beznadějně vyprodán. Něco podobného šlo napodobit jen těžko. Spot #ManOntheMoon, který opět vznikl v dílně agentury Adam&Eve DDB, má ovšem i tak své vlastní specifické kouzlo. Pokud navíc nebudete myslet na to, jak balónky dopravily dárek na měsíc, a kde se tam ten starší pán vlastně vzal, pomáhá nová reklama mimo šíření vánoční atmosféry i připomínat, abychom nezapomínali na ty nejstarší členy našich rodin, které samota o Vánocích trápí o to tíživěji.

Štítky dokumentu: Kreativní reklama
Sdílejte tento článek:
Podobné články: