8 nejlepších kampaní Hornbachu vzniklých ve spolupráci s agenturou Heimat

5. 6. 2019 | Kristýna Vozková, Petr Michl
Letošní Communication Summit poctil svou návštevou Chief Creative Officer agentury Heimat Berlin, Guido Heffels. My přinášíme přehled těch nejlepších kampaní Hornbachu, které vznikly z jejich vzájemné spolupráce.

29. května proběhl v Praze další ročník Communication Summitu, prestižní akce, která vznikla ze spolupráce Blue Events a PIAF (Prague International Advertising Festival). PIAF si letos dal pauzu ale vsadíme se, že kontakt na Chief Creative Officera agentury Heimat Berlin, Guida Heffelse, vzešel právě z jeho vedení. Heimat na PIAFu v minulosti mnohokrát bodoval a jeho zástupci se ocitli i v porotě soutěže. Heffels byl jako kreativní  hlava jedné z nejúspěšnějších reklamních agentur Evropy bezpochyby také jednou z největších hvězd Communication Summitu. Bohužel se potvrdilo, že výtečný kreativec nemusí být automaticky také skvělým řečníkem. Jeho prezentace nerozvedla teze o nutnosti lásky a empatie příliš do hloubky a zůstala poněkud za očekáváním. Přesto se Heffelsově práci chceme v tomto textu věnovat, konkrétně přehledem našich nejoblíbenějších kampaní, co Heimat vytvořil pro svého dvorního klienta, hobby market Hornbach.


Guido Heffels na Communication Summitu 2019. Zdroj: Blue Events

Kdo rozlouskne ten ořech? 

„Když slyšíte slovo projekt, představí se v vám v tomto segmentu Hornbach," uvedl se zaslouženou hrdostí v hlase Guido Heffels. Nebylo tomu tak vždy. Dle Heffelse neměli (a mnohdy stále nemají) někteří lidé ten pravý DIY náhled. Požírá je strach z toho, že když nejsou truhláři, nemohou si zkrátit prkno nebo z něj dokonce něco vyrobit. Mnoho kampaní Hornbachu jeproto vytvořeno se snahou vzbudit v lidech touhu pustit se do projektu. Platí to i pro reklamu s názvem Every Change z roku 2011, která pojednává o vesnici, kde se lidé odnaučili používat ruce. Vše se změní, až když jednoho dne zabarikádoval hlavní ulici obrovský vlašský ořech.

Hornbach "Nut" from charlotte chadwick on Vimeo.

Jarní kolekce, která nikdy nevyjde z módy

V roce 2015 nechal Hornbach diváka nahlédnout do soukromí opěvovaných kutilů a ukázal, jak moc důležité pro ně je cítit se v pracovním oblečení dobře. Spot zobrazuje rozhořčeného muže, který se vydává na dlouhou cestu za svými oblíbenými džínami, které jeho partnerka necitlivě vyhodila do popelnice. Naštěstí po nich na skládce, kam se dostaly, nikdo jiný nezatoužil a muž se může s klidem vrátit ke své práci. 

Vznikla také série tištěných reklam zobrazujících jedinečnou jarní kolekci pro kutily, která nikdy nevyjde z módy.

<">

 

Vysněný dům pro mladou gothičku 

Trochu jiným způsobem akcentovala agentura svůj přístup „udělej si sám” v minutu a půl dlouhém reklamním spotu s názvem „Řekni to svým projektem” v roce 2014. V něm se hlavní hrdinka, pubertální vyznavačka gothic stylu, potýká s nepochopením okolí pro svou lásku k černé barvě. Po návratu domů však zjistí, že minimálně jeden člověk jí rozumí, a to její tatínek, který kvůli ní přetřel celý dům načerno. Kampaň, která kromě domácích kutilů dozajista zaujala i všechny rodiče pubertálních ratolestí, získala v roce 2015 zlato v kategorii Storytelling na PIAF.

Toto není paywall.

Registrujte se zcela zdarma a získáte:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • každotýdenní newsletter s přehledem toho nejlepšího;
  • možnost soutěžit o zajímavé ceny;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Sdílejte tento článek:
Podobné články: