Ponorka se vynořila na ulici v Miláně aneb Propagace pojišťovny jinak

3. 10. 2013 | Petr Michl

Úterý ráno na milánské ulici Via dei Mercanti mohlo být jako každé jiné, jen kdyby ze silnice netrčel kus ponorky. Tato bizarní scéna ponorky vynořující se z hlubin města a trhající vozovku nebyla součástí žádného sci-fi filmu. Ve skutečnosti se jednalo o kampaň „Chraň svůj život" od pojišťovny Europ Assistance IT. Podívejte se na fotografie, které zachytili kolemjdoucí na Instagram a Twitter.

 


Zdroj: twitter.com/secolourbano


Zdroj: twitter.com/JolandaRestano


Zdroj: twitter.com/MediasetTgcom24

„PR stunt" byl dotáhnut do detailů. Na místo byla dokonce najatá posádka vyjukaných námořníků, kteří odpovídali na dotazy médií. Pojišťovny v naprosté většině případů staví svou komunikaci na strašení. Je příjemné jednou za čas vidět i humor a nadsázku.

Zdroj: www.businessinsider.com

Štítky dokumentu: Formy PR Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: