PR a digitální agentura Focus agency
  • Focus agency
  • Případové studie
  • Workshopy
  • Marketing journal
Přihlásit se
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Podcast
      • Podcast
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • TikTok
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
    • Formy PR
Marketing Journal
Formy PR Media Relations

PR Klub zavádí institucionální členství a slaví rekordní počet 571 přihlášek do Zlatého středníku

Formy PR Kreativní inspirace

Cannes Lions 2022: v kategorii PR vyhrál ten nejsmutnější prank, který jste kdy viděli

Formy PR Kreativní reklama

Outdoor reklamy na Cannes Lions 2022: Grand Prix bere billboard, ve kterém si zaplavete

Formy PR Kreativní inspirace

1100 kilogramů odpadu. S ním napsala Corona na mexické pláži vzkaz, který patří i vám

Formy PR Kreativní inspirace

Pivo Coors Light přichází s reklamou, kterou nikdo nevidí, ale každý ji cítí

Formy PR Kreativní inspirace

Spisovatelka Margaret Atwood zkusila svůj Příběh služebnice sežehnout plamenometem

Budování značky Formy PR

Kontroverzní reklama značky Adidas dostala v Británii stopku. Vadila odhalená ženská ňadra

Formy PR Podpora prodeje

Kofola přichází s projektem Cirkulka. Uvádí nealko nápoje ve vratném skle do prvních obchodů

Formy PR Kreativní inspirace Online PR

Seznamte se s Willem, s prvním bezdomovcem z metaverza

Formy PR Kreativní reklama

Netflix šokoval Polské národní muzeum: Vaše Dáma sice stále drží hranostaje, ale ztratila náhrdelník

Formy PR Online PR

Upravené slogany značek volají po podpoře Ukrajiny

Formy PR Virální marketing

Netflix vyslal do ulic Bangkoku školní autobus plný zombíků. A krev tekla proudem...

Načíst další stránky
Marketing Journal

Vyhrajte jakoukoliv knihu od nakladatelství

Chci soutěžit
Brand Academy
Top články
Ceny Lemur ovládl vzdělávací projekt ČT Edu. Marketing Journal bere bronz v kategorii Firemní publikace – blogy
Focus Agency bude pokračovat v edukaci o chirurgické léčbě obezity
Marketing Journal Podcast: P.R.ciny s Bohuslavem Bohuňkem o krizové komunikaci a tiskových konferencích (2. část)
Marketing Journal Podcast: P.R.ciny aneb O zločinech PR specialistů s Bohuslavem Bohuňkem
Focus Agency získala dvě ocenění v soutěži LEMUR – Česká cena za public relations 2020
Copyright © 2004-2020 Focus Agency, s.r.o. Plné znění licenčních podmínek. ISSN 1803-957X
Jakékoliv publikování, přebírání nebo šíření obsahu je bez písemného souhlasu Focus Agency, s.r.o. zakázáno.
  • RSS 1
  • Štítky
  • Zpracování osobních údajů
  • Pro inzerenty
  • Kontakt
  • PR AGENTURA
  • COOKIES
Sledujte nás:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Dejte si sušenku
Zdroj: Stock Photos on Shutterstock

Cookies (v překladu „sušenky“) slouží k vyhodnocování chování návštěvníků našeho portálu. Jsou to malé datové soubory ukládané do vašeho prohlížeče. Můžeme vám s jejich pomocí zobrazovat obsah a reklamy, co vás budou s větší pravděpodobností zajímat. Dokážeme díky nim vyhodnocovat, které články se líbí nejvíce. Registrovaní uživatelé se často nemusí znovu přihlašovat — web si je pamatuje, takže nepotřebují vyplňovat heslo a dostanou se rovnou i k jinak uzamčenému obsahu. Cookies mohou zabránit i opakovanému zobrazování různých pop-up výzev, včetně této. Nastavte si je a v prohlížeči, který právě používáte, nemusíte tuto výzvu vidět celý rok. (Více info)

Správa preferencí
vždy povolené
Základní cookies jsou potřeba proto, aby náš web mohl fungovat správně a byl bezpečný.
Tento typ cookies nám pomáhá sledovat, co se na Marketing Journalu děje. Vyhodnocujeme s jejich pomocí, jestli vše po funkční stránce šlape, jak má. Zároveň nám ale říkají, které stránky navštěvujete a jak moc vás zaujaly. Můžeme tak přizpůsobovat obsah tématům, které vás skutečně baví. Registrovaní uživatelé si díky nim nemusí tak často pamatovat heslo a mohou být přihlášení rovnou i při opakovaných návštěvách.
Reklamy můžou být někdy otravné. Čím je ovšem jejich obsah relevantnější, tím méně vás budou štvát a třeba je i oceníte — toho můžeme dosáhnout s pomocí marketingových cookies od nás a našich reklamních partnerů. Marketingové cookies pomáhají sledovat, co vás na webu zajímá. Pokud se je rozhodnete odstranit, můžete skončit jako mrtvý uživatel, kterému (reklamy) nutí zimník.