PŘÍPADOVÁ STUDIE

ZLEPŠENÍ PRODEJNÍCH VÝSLEDKŮ

IT služby

O PROJEKTU

Naši službu zaměřenou na digitalizaci a správu dat využívá pár renomovaných společností na trhu. Její kvalita si stojí velmi dobře, zákazníci, které jsme přesvědčili, ji hodnotí jako velmi užitečnou, což opírají o vlastní interní analýzy. Prokazatelně se jim zvýšila efektivita řízení, zkrátila se doba schvalování a snížila chybovost.

I přes tyto úspěchy se nám nedaří službu na trhu více prosadit. Proti nám stojí čilá konkurence, která nás nenechá vydechnout. Náš obchodní tým i přes snahu nedosahuje odpovídajících výsledků, protože obchodní příležitosti příliš často ve výsledku ztrácíme. Problém je zřejmý.

Naproti tomu příčiny, které stojí za daným neúspěchem a slabšími výsledky, mohou být různé. Je na vině nízká kompetence obchodního týmu přesvědčit zákazníky o benefitech řešení? Má konkurence lepší marketingové a prodejní techniky? Nebo zákazníci více důvěřují konkurenční službě, protože dobře demonstruje své přednosti? A možná je za tím něco jiného. Ale co?

ZLEPŠENÍ PRODEJNÍCH VÝSLEDKŮ
ZLEPŠENÍ PRODEJNÍCH VÝSLEDKŮ

CO JSME DOKÁZALI

  • Identifikace slabých míst v obchodní strategii
  • Stanovení hodnotové propozice
  • Definice klíčových vertikál
  • Identifikace vertikál s nízkým potenciálem
  • Vyškolení obchodního týmu
  • Zlepšení prodejních výsledků
Zpracování a implementace
měsíce
Zlepšení prodejních výsledků
procentní nárůst prodejů během 5 měsíců

MÁTE ZÁJEM
O PODOBNÝ
PROJEKT

POŠLETE NÁM POPTÁVKU

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Další případové studie služby SBĚR A ANALÝZY DAT - DATA EXPLORER