PŘÍPADOVÁ STUDIE

60 DNŮ AKTIVNĚ A ZDRAVĚ

VÍM, CO JÍM A PIJU, O.P.S.

O PROJEKTU

Zkoušeli jste někdy změnit svůj životní styl? Jakou byste si dali známku? Změnit své návyky není tak jednoduché, jak se na první pohled může zdát. Změna musí být dlouhodobá.
Pravidelné cvičení, změna jídelníčku nebo zařazení více pohybu do denního stereotypu se velmi snadno dodržuje pár dnů, hůře již pár týdnů. Kdo vydrží měsíce, může mít vyhráno.

Z námi realizovaných průzkumů je zřejmé, že právě délka vytrvání je pro zájemce kritická. Ve spolupráci s iniciativou Vím, co jím jsme se rozhodli vytvořit mobilní aplikaci, která pomůže lidem nastartovat změnu životního stylu, která je udržitelná. Přišli jsme s projektem 60 dnů aktivně a zdravě.

60 DNŮ AKTIVNĚ A ZDRAVĚ

CO JSME DOKÁZALI

Pro aplikaci jsme vytvořili desítky různorodých výzev. A protože zdravý životní styl není jen o sportování a stravě, doplnili jsme i relaxační výzvy.
Obsah jsme zpracovali tak, aby vyšel vstříc mladším i starším, dámě či slečně, pánovi i chlapci. Každý, kdo si aplikaci stáhnul, se mohl k výzvám jednoduše přihlásit a začít plnit ty, které pro něj byly atraktivní. Vybírat mohl z těch tradičních, jako jsou ušlé kroky, uběhnuté kilometry i najeté kilometry na kole. Avšak pro kabrňáky jsme připravili otužovací výzvy i další méně obvyklé aktivity. Kdo si chtěl zacvičit s naším trenérem, měl možnost prostřednictvím online streamů.
Každý z uživatelů mohl s ostatními sdílet své recepty zdravé stravy, přihlásit se k vegetariánským dnům nebo se třeba pochlubit zdravou snídaní.

Za 60 dnů jsme získali přes 8 000 uživatelů, kteří se zapojili do našeho programu a aktivně se hlásili k výzvám!

Každá soutěž by měla mít výherce a nejinak tomu bylo i v tomto projektu. V našem případě jsme neodměňovali ty nejlepší. Nechtěli jsme demotivovat ty, kteří si výkonnostně nestojí nejlépe, a proto jsme výherce losovali.
Celkem jsme rozdali 200 odměn, které jsme získali od našich partnerů, kteří nám s realizací projektu pomohli.

Výsledky realizace zcela předčily naše očekávání. V první řadě jsme velmi rádi za pozitivní odezvu od uživatelů a fanoušků Vím, co jím. Byli opravdu skvělí! Za pouhých 60 dní jsme oslovili a zapojili více než 8 000 uživatelů. Na sociálních sítích jsme obdrželi tisíce komentářů k příspěvkům k soutěži. V App Store má aplikace krásné hodnocení 4,9, v Google Market pak 4,4. 

A jedeme dál!

Dosažené výsledky nás utvrdily v tom, že budeme pokračovat a chystáme další kola podobných výzev prostřednictvím naší mobilní aplikace ve spolupráci s iniciativou Vím, co jím.

POČET UŽIVATELŮ APLIKACE
POČET PŘÍSPĚVKŮ V APLIKACI
Další případové studie služby CONTENT MARKETING