PŘÍPADOVÁ STUDIE

MOJE LÉČBA OBEZITY

JOHNSON & JOHNSON

O PROJEKTU

Někdo má rád holky a někdo zase vdolky. Pro všechny milovníky vdolků jsme spustili projekt Moje léčba obezity (mojelecbaobezity.cz). Ten má za cíl seznámit zájemce s účinnou léčbou obezity prostřednictvím bariatrické chirurgie. Tato invazivní léčba je jednou z nejúčinnějších metod léčby obezity u lidí s BMI 43 a vyšším. Ovšem, pro dosažení výsledku je, podobně jako u jiných metod léčby, žádoucí nechat si chuť na vdolky po zákroku zajít.

Jako výchozí zdroj informací o možnostech léčby pomocí bariatrické operace jsme spustili webové stránky mojelecbaobezity.cz. Tento web obsahuje kompletního průvodce metodou léčby a odpovídá na všechny dotazy potenciálních zájemců. Slouží tedy jako nejlepší zdroj informací. Specifické dotazy mohou zájemci pokládat prostřednictvím poradny, která je součástí a zpětně slouží jako nástroj pro revizi a doplnění obsahu webových stránek.

CO JSME DOKÁZALI

Sociální sítě jsou druhým nejdůležitějším nástrojem PR kampaně. Ve spolupráci s ambasadorkou projektu Terezou jsme založili a úspěšně rozběhli FB komunitní stránku, do které se mohou hlásit všichni zájemci. Záměrem je podporovat komunitu těchto lidí, napomáhat sdílení zkušeností s operací a motivovat se v úspěšné léčbě.
Všechny tyto body komunita dokonale splňuje. Lidé se vzájemně podporují, sdílí své úspěchy, motivují se, sdílí zkušenosti před a po zákroku atd.
Pro podporu komunity zajišťujeme pravidelné Facebook Live streamy s bariatrickými chirurgy, na kterých odpovídáme na otázky vzešlé z komunity.

Bariatrické operace
% nárůst v ČR
Sociální sítě
aktivních členů skupiny
POSKYTNUTÉ SLUŽBY

Čím více je PR kampaň autentická, tím více je uvěřitelná. V každém projektu se proto autentický příběh snažíme prosadit. Ve videu, v rozhovorech nebo třeba ve feedu na sociálních sítích skvěle pomáhají budovat důvěryhodnost a tedy i udržitelnost PR projektu.
Stejný recept jsme využili pro tento projekt. Sjednali jsme spolupráci s ambasadorkou, která prošla léčbou pomocí bariatrické operace, a její životní příběh jsme zpracovali do videa, jež využíváme v kampaních na sociálních sítích.

MÁTE ZÁJEM
O PODOBNÝ
PROJEKT

POŠLETE NÁM POPTÁVKU

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Další případové studie služby CONTENT MARKETING