PŘÍPADOVÁ STUDIE

STRONGER EVERY DAY

ACCENTURE

O PROJEKTU

Zaměstnanci Accenture Czech Republic měli za sebou víc než rok práce převážně z domova, a to s obvyklými důsledky: psychická zátěž, méně pohybu, snížená míra interakce mezi kolegy a absence společně tráveného času. Mobilní aplikace Stronger Every Day se stala užitečným digitálním prostředkem, jak tyto negativní jevy zmírnit.

Cílem projektu bylo vytvořit unikátní teambuildingový program, který posílí interakci mezi členy týmu Accenture plněním atraktivních výzev v mobilní aplikaci a zároveň podpoří zaměstnance v náročném období. Právě oni byli cílovou skupinou. Mezi dílčí cíle patřilo: motivovat zaměstnance na home office k aktivnímu životu; povzbudit sounáležitost týmu, vzájemnou spolupráci a sdílení zkušeností; podpořit neziskové projekty; a v neposlední řadě propojovat lidi a bavit se společně.

 

CO JSME DOKÁZALI

Základem byly naše zkušenosti s motivací k plnění výzev v aplikaci Firma jako tým. Právě z ní Stronger Every Day vyšla a byla upravena na míru potřebám klienta, proto zahrnovala mnoho sportovních, výživových a relaxačních výzev. Jejich obsah měl atraktivní formu, přitom ale na věcnou stránku dohlíželi odborníci z Vím, co jím o. p. s., se kterými jsme při tvorbě výzev spolupracovali. Teambuildingový program byl naplánován na dobu 7 týdnů tak, aby motivoval, bavil a inspiroval zaměstnance napříč celou firmou.

Aplikace Stronger Every Day:

  • inspiruje atraktivními výzvami;
  • za plnění uživatele odměňuje i motivuje;
  • nabízí prostor pro sdílení výsledků, zkušeností, fotografií i tipů;
  • umožňuje komentovat a lajkovat příspěvky kolegů i sdílet obsah do sociálních sítí;
  • rozdává virtuální odznaky za plnění aktivit;
  • dává tipy a informuje o dění ve společnosti prostřednictvím novinek.

Hlavní motivační aktivitou byla výzva v podobě pochodu přes 5 kontinentů – v součtu všech účastníků měla za cíl urazit 16 tisíc kilometrů. Trasy na jednotlivých kontinentech je vedly k zajímavým informacím o místech „na cestě“. Po zdolání vytyčených milníků navíc Accenture zasílala finance neziskovým organizacím Člověk v tísni, Sue Ryder, Aperio, podpořila i jižní Moravu zasaženou tornádem. Projekt tak měl i CSR rozměr.

Aplikaci si stáhlo 266 zaměstnanců Accenture, kteří vykazovali vysoké zapojení. Do aplikace vložili celkem 3 264 příspěvků.

V průběhu 50 dnů nachodili 16 951 km (což je 40 % obvodu zeměkoule) a vystoupali po schodech 45 114 výškových metrů (jako by vylezli 5x na Mount Everest).

POČET UŽIVATELŮ APLIKACE
POČET PŘÍSPĚVKŮ V APLIKACI
Další případové studie služby SOCIAL MEDIA A DIGITÁLNÍ MARKETING