PŘÍPADOVÁ STUDIE

360° KAMPAŇ KLÍŠŤOVÁ ENCEFALITIDA

PFIZER

O PROJEKTU

Jen v málo lidech vzbuzuje klíště pozitivní konotace. Drtivá většina z nás jej právem považuje za nebezpečné a škaredé stvoření, kterému je lepší se vyhnout. To má ovšem háček. Klíště se u nás rozšířilo tak, že se mu prakticky vyhnout nelze, a to už ani na našich nejvyšších horách. 
 
Následky takového setkání mohou být různé. Když pomineme nepříjemné přisátí a následné svědění daného místa, klíště je nositelem nebezpečných onemocnění, mezi která patří klíšťová encefalitida. 
Tomuto riziku se však lze velmi účinně bránit pomocí vakcíny. 
 
V kampani zaměřené na podporu očkování proti klíšťové encefalitidě přesvědčujeme širokou veřejnost o benefitech očkování. 

CO JSME DOKÁZALI

Jako komunikační agentura se zaměřujeme na oslovení cílových skupin přímo v jejich prostředí, které sledují nebo jsou v něm přímo aktivní. Téma komunikujeme v jejich oblíbených pořadech, časopisech nebo novinách, využíváme afinitní skupiny na sociálních sítích, přesně cílené sdělení, ale též se účastníme různých eventů. 
Pro každou skupinu máme detailní plán komunikačních aktivit včetně odpovídajícího vizuálu a textace pro maximalizaci zásahu reklamní kampaně. 
Pro budování desease awareness využíváme v komunikační kampani formáty, které mají ten největší potenciál oslovit širokou skupinu potenciálních zákazníků. 
 
Výsledkem realizace je nárůst očkování proti klíšťové encefalitidě o více než 17 %. Toto číslo skvěle potvrzuje efektivitu zvolené komunikační kampaně a mixu zvolených médií. 

PROOČKOVANOST
% nárůst v ČR
Další případové studie služby CONTENT MARKETING