Televize, rádio, noviny i časopisy, ale také sociální média, streamovací služby, podcasty, maily nebo chatovací aplikace — v informacích se dnes doslova topíme. V posledních letech jsme však často svědky snahy o manipulaci zpochybněním nebo ohýbáním objektivních informací.
Informace utváří naše názory, ovlivňují naše vztahy, chování i jednání a v neposlední řadě i naše volební preference. Informace tak mají zásadní vliv na prostředí i naši budoucnost.
Mediální gramotnost by proto měla patřit mezi důležité dovednosti, které pomohou v orientaci a schopnosti odlišit informační balast od důležitých informací a objektivní zprávy od těch zmanipulovaných či smyšlených.
Školení MEDIÁLNÍ GRAMOTNOST, FAKE NEWS A HLEDÁNÍ DŮVĚRY VE ZPRÁVY V DOBĚ INFORMAČNÍHO CHAOSU vám poskytne návod, jak na to.
Kurz vám přináší PR a komunikační agentura Focus Agency ve spolupráci s e-magazínem Marketing Journal. Seminář povede šéfredaktor Petr Michl, který je zároveň zkušeným lektorem kurzů o public relations a médiích.
Workshop pro vaši firmu rádi zorganizujeme s osobní účastí nebo pomocí online přenosu.
Počet osob na webináři není omezený.
Ve třech hodinách semináře vám představíme:
Nejde o jednosměrnou přednášku, sami se během školení aktivně zapojíte. Čekejte:
Vyzkoušení online nástrojů, díky kterým fake news snáze odhalíte.
Školení MEDIÁLNÍ GRAMOTNOST, FAKE NEWS A HLEDÁNÍ DŮVĚRY VE ZPRÁVY V DOBĚ INFORMAČNÍHO CHAOSU je určené pro všechny pozice, nejen pro vrcholový management nebo pracovníky z oblasti PR a komunikace.
Účastníci získají znalosti, které jim pomohou dívat se na informace více kriticky, a zároveň i větší odolnost vůči mediálním manipulacím a fakenews.