3D billboard Nike v Japonsku ohromuje svou propracovaností
Zdroj: Nike
26. březen je datum, které se nemusí pravověrným sneaker heads dvakrát připomínat. Jde o tzv. Air Max Day — tedy den, kdy budou představeny nové modely boty Nike z řady Air Max. Všichni ostatní si ale osvěžení paměti zaslouží, a přesně to momentálně poskytuje výjimečná outdoor reklama z Japonska.
Aktuálně je k vidění na již tradičním místě v tokijské čtvrti Šindzuku, na panelu Cross Shinjuku Vision schopném vytvořit iluzi předmětů hýbajících se v 3D prostoru. Tentokrát jde o typickou oranžovou krabici od boty Nike, která praskne a vyskočí z ní nové Air Maxy v několika barevných provedeních, obvykle i s věcmi, které daný model inspirovaly.
Letošní Air Max Day bude 35. výročím tohoto teniskového svátku a v Japonsku by se měly objevit modely s barvami typickými pro určité regiony země.
V reklamě se mihne i Kočka Nyuro
Mimochodem v samém závěru zatáhne oranžovou krabici Nike zpět kočičí tlapka. Ta pravděpodobně patří digitální 3D kočce jménem Nyuro, které je obvyklým obyvatelem daného reklamního prostoru o rozměrech 155 metrů čtverečních.
Minulý měsíc jsme vás informovali o tom, jak dokáže propagovat několik značek najednou a navíc doslova skákat z mrakodrapu na mrakodrap. Když ji zavoněla polévka s grilovaným tuňákem na digitálním billboardu na mrakodrapu přes ulici, neváhala si pro něj skočit.
Následující video nabízí podívanou z jiného úhlu.