Díky spolupráci Marketing Journalu s nakladatelstvím Jan Melvil Publishing můžeme jako bonus našim čtenářům nabídnout už 2. kolo soutěže o voucher v hodnotě 500 Kč.

Můžete si s ním poté vybrat na e-shopu nakladatelství jakoukoliv knihu dle vašeho výběru.

My bychom doporučili knihu HOT. Jak uspět v digitálním světě od Filipa Dřímalky.

O čem je? Podívejte se na její anotaci.

„Ať už se zabýváte čímkoliv, pravděpodobně existují technologie a nástroje, které to zvládnou za vás. Nebo aspoň část práce. Rychleji, snadněji, levněji. A jejich zavedení do firemní komunikace, procesů, zpracování dat či inovací produktů je právě tím milníkem, který odděluje úspěšné firmy budoucnosti od těch, které zaniknou.

Digitální transformace je jako hra, kterou musíte hrát. Dobrá zpráva ale je, že se správnými trumfy v rukou ji nelze prohrát.

Málokde je však trefnější příměr 'snadno se řekne, těžko udělá’, než v případě transformace firmy. Obzvlášť když nevíte, kde a jak začít. Nebo s kým. Kniha HOT vám však odpoví na otázky, ukáže směr a popíše příklady z praxe mnoha českých firem. Pochopíte, že nejdůležitější částí procesu jsou lidé – Humans, nastolená inovační atmosféra Organizace, konkrétní Technologie i to, jak je vyhledávat. Naučíte se experimentovat, testovat, propojovat týmy a nacházet inspiraci. Svět je nový, otevřený, efektivní. Vy budete taky."

S přiblížením obsahu knihy pomůže i vysvětlení od autora v následujícím videu.

A právě s knihou HOT. Jak uspět v digitálním světě  je spojena naše otázka. Výherce voucheru v hodnotě 500 korun na jakoukoliv knihu v jakémkoliv formátu na e-shopu nakladatelství Jan Melvil Publishing vybereme jako padesátého se správnou odpovědí. 

Nápověda: Přiblížení Technostresu můžete nalézt například na straně 97. Ta je k dispozici i na detailu knihy na stránkách nakladatelství.