Apple přichází s vánoční kampaní. Pokud chcete zachovat přátelství se sněhulákem, musíte se na celý rok vzdát zmrzliny

29. 11. 2021 | Aneta Birnerová
Podívejte se, kolik pozornosti a elektřiny stojí zachovat celoroční přátelství se sněhulákem. Apple přichází se svou roztomilou vánoční reklamou.
Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Kampaň: Saving Simon (Záchrana Simona)

Značka: Apple

Agentura: TBWA\Media Arts Lab

Režiséři: Jason Reitman, Ivan Reitman 

Produkční společnost: Bob Industries

Hudba: You and I (Ty a já), Valerie June 

Nadšenci svátečních reklam v tomto týdnu dostali svůj digitální dárek od společnosti Apple. Jste připraveni si ho s námi otevřít?  

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: