Česká spořitelna pokračuje v komunikačním konceptu #silnější. V hlavní roli nového se objeví malá dívka, poník i Jenovéfa Boková

3. 4. 2024 | redakce, TZ
V novém spotu České spořitelny funguje všechno. Slavný hudební hit v podkresu, vizuálně srozumitelná paralela poníka přeskakujícího velké překážky i Jenovéfa Boková opět personifikující samotnou Spořitelnu.

Česká spořitelna pokračuje v komunikačním konceptu #silnější a v nové kampani na půjčky zdůrazňuje fakt, že půjčky by měly být za férové ceny a bez poplatků, tak aby nenarušovaly finanční zdraví klientů. V TV spotu se znovu objeví populární herečka Jenovéfa Boková v roli samotné České spořitelny.

„Pro naše klienty máme jasný vzkaz – až budou přemýšlet o půjčce, ideálním partnerem je pro ně Česká spořitelna, která má nejen výhodnou nabídku, ale myslí i na jejich finanční zdraví. V souladu s naší strategií a úvěrovým slibem stále platí, že naše půjčky nemohou klienty zatížit víc, než je zdrávo. Půjčka musí být vždy jen dobrý sluha,“ říká Lukáš Kulhavý, šéf nezajištěných úvěrů v České spořitelně. 

V hlavních rolích se v novém televizním spotu objeví malá dívka a její poník, kteří společně čelí nečekaně velkým překážkám. Klíčem k jejich překonání je stejně jako v životě víra v sebe. Právě důraz na sebevědomí je hlavním motivem dlouhodobé strategické komunikace Spořitelny #silnější. V kontextu aktuální úvěrové kampaně dle ČS důraz na sebevědomí a víru v sebe poukazuje na fakt, že bankovní půjčky by měly posilovat, a ne oslabovat finanční zdraví klientů. 

Česká spořitelna se dle tiskové zprávy dlouhodobě zaměřuje na budování sebevědomí české společnosti, protože věří, že silní jedinci tvoří základ úspěchu celého národa. I tentokrát chce spotem inspirovat a posilovat sebedůvěru diváků. 

Vedle dvojice malých hrdinů a propracované výpravy spotu dominuje známý hit „These Boots Are Made for Walkin'“ v novém, současném aranžmá. 

Kampaň je k vidění od 1. dubna 2024 v televizi, na internetu a sociálních sítích, v pobočkové síti i na OOH po celé republice. 

Celou kampaň opět připravil tým pod vedením Tomáše Novotného z VML, Terezy Svěrákové a Tomáše Dvořáka z OAK Prague. Spot produkovala společnost Bistro Films, režíroval ho Marek Partyš. 

 

Štítky dokumentu: Kreativní reklama

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: