Konečně upřímná reklama o odvrácené straně Vánoc
Vánoční svátky by sice měly být obdobím klidu a pohody, ale skutečnost bývá v řadě rodin odlišná. Často se kazí, co může, všude je spousta nepořádku, a to nejen od lidí, ale i od domácích mazlíčků. Rozlité nápoje, omáčky, do toho se počůrá pes, vedle zvrací dítě… Pokud jste si mysleli, že vaše svátky jsou ty nejhorší na světě, tak se podívejte na spot od značky papírových utěrek Plenty. Uvidíte, že může být ještě hůř.
Reklama nese název Plenty #Xmess a stojí za ní agentura AMV BBDO London a ředitel z agentury Somesuch x Revolver, Steve Rogers. Samotný spot má minutu a půl a hlavnímu protagonistovi se stane nezáviděníhodných situací až moc. To vše v doprovodu oblíbené písně Love Hurts od kapely Nazareth.
V předvánočním období vzniká řada reklam. Většinou se však nesou v duchu krásných zážitků, vzájemné vstřícnosti, dobrých skutků a celkově pozitivních emocí. A právě nic z toho v reklamě Plenty #Xmess nenajdete. Jen těžko byste o svátcích chtěli řešit počůranou podlahu, zničenou večeři, rozbitý nos nebo kočičí výkaly na zemi.
Martina Poulopati, marketingová ředitelka ve společnosti Essity, která je mateřskou společností značky Plenty, ke kampani uvedla:
„Plenty je první značka, která pracuje s radikální otevřeností. Zobrazuje život s našimi blízkými tak, jak ve skutečnosti vypadá. Chaotický, občas mizerný a někdy vyloženě odporný. Ale přesně o tom skutečná láska je: když pozvete lidi do svého života, přijmete i vedlejší škody, které s nimi přicházejí.“
A přesně takto vyznívá konec samotné reklamy. I přes všechny prožité patálie bychom měli být rádi za čas, který můžeme strávit s rodinou a svými blízkými.
Zdroj: Muse by Clio