Instagram Guides brzy umožní tvůrcům doporučovat místa a produkty

1. 9. 2020 | Milada Zemanová
Instagram pracuje na rozšíření sekce Guides. Autoři budou moci sdílet zajímavý obsah bez odkazování na externí zdroje. Svým followerům budou moct atraktivní formou doporučit místa k navštívení, produkty ke koupi i oblíbený obsah.
31% firem v ČR plánuje zvýšit investice do sociálních médií. 1
  • Jak tvořit atraktivní obsah?
  • Jak zaujmout v sociálních médiích?
  • Jak zesilovat vliv u zákazníků?
  • Jak využívat ambasadory značky?
Nezůstávejte pozadu!
Zanechte nám kontakt, obratem se s vámi spojíme.
Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
1 zdroj: PR Klub: 5/2020

Sekce Guides byla na Instagramu představena v květnu letošního roku a najdete v ní obsah doplněný praktickými radami a tipy. Nejprve byla tato možnost představena pouze účtům, které se zaměřují na témata zdraví a duševní pohody. Nyní Instagram oznámil, že se sekce Guides rozšíří i na další typ obsahu. Konkrétně v rámci něj bude možné doporučovat místa či dokonce produkty.

V rámci Guides lze publikovat fotografie i videa. Tento obsah může pocházet přímo z autorova profilu, případně od jiných tvůrců. Součástí zvoleného obsahu jsou navíc různé komentáře a tipy.

Guides tedy umožní autorům, aby sdíleli užitečné informace se svými fanoušky. Již je nebudou muset odkazovat na externí zdroj, například na svůj web či blog.

Ačkoliv se rozšiřují možnosti využití Guides, tyto novinky prozatím nebyly zpřístupněny většímu počtu uživatelů Instagramu. Jejich vylepšení poprvé odhalil na Twitteru Alessandro Paluzzi.

 

Pokud uživatel zvolí, že chce vytvořit nový Guide, objeví se mu tabulka, ve které upřesní, o jaký se má jednat obsah. Zda bude zaměřený na konkrétní místo, produkt nebo oblíbený příspěvek. Tyto možnosti jistě potěší především influencery, kteří často svůj obsah plní různými doporučeními. Mohou tak svým followerům říci, kam mají jít, co by si měli koupit apod. Influenceři by tak mohli nasměrovat více uživatelů na své sponzorované příspěvky.

Instagram potvrdil, že jsou nové funkce součástí vylepšení, které připravuje pro Guides. Tiskový mluvčí Instagramu ke změnám uvedl:

„Jedná se o raný test v rámci vylepšování Guides. Brzy budeme sdílet více informací.”

Instagram odmítl říci, kdy, a jestli vůbec, budou uvedené změny k dispozici širší veřejnosti. Uvedl, že je nástroj stále v raných fázích, a že se může dále měnit na základě zpětné vazby od uživatelů. Instagram také odmítl poskytnout bližší informace o svých dlouhodobých plánech pro tuto funkci.

Uvedené změny se objevily krátce poté, co Pinterest začal představovat funkce, které by mohly konkurovat Instagramu. S takzvanými Story Pins mohou tvůrci na Pinterestu vytvářet své průvodce (Guides) s vlastními tématy. Těmi mohou být nejrůznější návody, recepty, projekty apod. Navíc se stále více lidí obrací na Tik Tok právě kvůli různým tipům, obsahu tvůrců a inspiraci. Není tedy divu, že se Instagram snaží udržet náskok a pozornost svých uživatelů.

Zdroj: TechCrunch

Štítky dokumentu: Instagram
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.