PR a digitální agentura Focus agency
  • Focus agency
  • Případové studie
  • Workshopy
  • Marketing journal
Přihlásit se
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Podcast
      • Podcast
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • TikTok
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
Marketing Journal
Formy PR Krizová komunikace

PR fail: Vraťte nám všechny peníze Aneb jak Nadace Agrofert ukázala svůj pravý účel

AKA zvolila do svého vedení dámský tandem: Petra Jankovičová a Kateřina Hrubešová

Krizová komunikace Marketingové nástroje

Art Directors Club vyloučil ze svých řad Marka Prchala. Zavazuje se k sestavení etického kodexu politické reklamy

Kreativní reklama

Reklama na auto bez auta? Volkswagen přibližuje své bezpečnostní prvky humornými scénkami z domova

Google SEO

Spoluzakladatelé Googlu znovu na scéně. Schválili plán integrace chatbota do vyhledávání

Budování značky Marketingový výzkum

Nejsilnějším inzerentem mezi řetězci s potravinami je Lidl. Měl loni reklamu v hodnotě 2,7 miliardy korun

Budování značky

Barefooty Skinners vstupují do Německa. Chtějí v něm do 3 let prodávat 200 tisíc párů (ponožko)bot ročně

Apple Budování značky Kreativní reklama

Reklama týdne: Timothée Chalamet by nepohrdl prací od Apple TV+

Instagram

Instagram nabízí klidový režim zaručující odpočinek od aplikace i nové možnosti, jak zkrotit doporučující algoritmus

Budování značky Formy PR

BigMedia Babišův štvavý billboard nestáhne. Odstranění billboardu se Zelenským prý mělo oporu v zákoně

Budování značky Formy PR

Komunikační přednosti a slabiny prezidentských kandidátů pohledem odborníků na oblast PR

E-Commerce Marketingový výzkum

Lidé trávili v roce 2022 čtením jednotlivých e-mailů o 33 % méně času než v roce 2018

Budování značky Kreativní inspirace

Pivo Stella Artois prodlužuje svou kampaň nahým muralem

Načíst další články


Marketing Journal

Vyhrajte jakoukoliv knihu od nakladatelství

Chci soutěžit
Top články
Accenture ovládla s aplikací od Focus Agency na ABSL Diamond Awards kategorii Employer Branding & People Engagement
Focus Agency hledá Sales & Account manažera
Bageterie Boulevard a Mikýř parodují spolupráci Přemysla Forejta s McDonald's
Dominik Hašek končí se Smartym. Proč neuspěl?
Dove vkládá matkám do úst slova, která jejich dcery poslouchají na sociálních sítích každý den
Copyright © 2004-2018 Focus Agency, s.r.o. Plné znění licenčních podmínek. ISSN 1803-957X
Jakékoliv publikování, přebírání nebo šíření obsahu je bez písemného souhlasu Focus Agency, s.r.o. zakázáno.
  • RSS 1
  • Štítky
  • Zpracování osobních údajů
  • Pro inzerenty
  • Kontakt
  • PR AGENTURA
  • COOKIES
Sledujte nás:
Dejte si sušenku
Zdroj: Stock Photos on Shutterstock

Cookies (v překladu „sušenky“) slouží k vyhodnocování chování návštěvníků našeho portálu. Jsou to malé datové soubory ukládané do vašeho prohlížeče. Můžeme vám s jejich pomocí zobrazovat obsah a reklamy, co vás budou s větší pravděpodobností zajímat. Dokážeme díky nim vyhodnocovat, které články se líbí nejvíce. Registrovaní uživatelé se často nemusí znovu přihlašovat — web si je pamatuje, takže nepotřebují vyplňovat heslo a dostanou se rovnou i k jinak uzamčenému obsahu. Cookies mohou zabránit i opakovanému zobrazování různých pop-up výzev, včetně této. Nastavte si je a v prohlížeči, který právě používáte, nemusíte tuto výzvu vidět celý rok. (Více info)

Správa preferencí
vždy povolené
Základní cookies jsou potřeba proto, aby náš web mohl fungovat správně a byl bezpečný.
Tento typ cookies nám pomáhá sledovat, co se na Marketing Journalu děje. Vyhodnocujeme s jejich pomocí, jestli vše po funkční stránce šlape, jak má. Zároveň nám ale říkají, které stránky navštěvujete a jak moc vás zaujaly. Můžeme tak přizpůsobovat obsah tématům, které vás skutečně baví. Registrovaní uživatelé si díky nim nemusí tak často pamatovat heslo a mohou být přihlášení rovnou i při opakovaných návštěvách.
Reklamy můžou být někdy otravné. Čím je ovšem jejich obsah relevantnější, tím méně vás budou štvát a třeba je i oceníte — toho můžeme dosáhnout s pomocí marketingových cookies od nás a našich reklamních partnerů. Marketingové cookies pomáhají sledovat, co vás na webu zajímá. Pokud se je rozhodnete odstranit, můžete skončit jako mrtvý uživatel, kterému (reklamy) nutí zimník.