PR a digitální agentura Focus agency
  • Focus agency
  • Případové studie
  • Workshopy
  • Marketing journal
Přihlásit se
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Podcast
      • Podcast
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • TikTok
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
Marketing Journal
Komentář

CEO OpenAI a další experti varují: umělá inteligence může přinést zánik lidstva

Apple Kreativní inspirace

Apple TV+ propaguje svou novou sérii s pomocí obřích obrazů dinosaurů v přírodě

E-Commerce Marketingový výzkum

Průzkum: Třetina nakupujících chce objednávku z e-shopu doručit v den objednání a většina domů. Generace Z je nejnáročnější

Kreativní inspirace

Objednej si tu scénu, radí McDonald's. Povyšuje product placement ve filmech a seriálech na možnost okamžitého nákupu

Marketingový výzkum

Nejsilnějším inzerentem v segmentu muzeí a galerií je Muzeum fantastických iluzí

Tipy na akce

Volkswagen ukazuje 'mrtvý úhel' způsobem, který vás zaskočí

Kreativní inspirace

Reklama týdne: Liquid Death vás zve do Centra recyklované plastické chirurgie

E-Commerce Podcast

WebTop100 podcast: Jan Junek o UX webů a 200 let staré šumavské chalupy

Marketingový výzkum Rozhovory

Rozhovor s Richardem Shottonem: poznatky behaviorální psychologie pomáhají lidem k environmentálně udržitelnějšímu chování

Budování značky Guerilla marketing Marketing v neziskovém sektoru

Nezisková organizace využila postavy 10letého chlapce a natočila remaky ikonických reklam velkých společností. Podařilo se jí získat nejvíce finančních darů za 60 let

Marketing v neziskovém sektoru

Opravte chyby na Wikipedii sami, vyzývá vtipná kampaň Wikimedia ČR a Rekol

Kreativní reklama

Trojan jede v kampani Českých drah do Vídně. Porazí přitom kulturisty silou ducha

Marketingové nástroje

Ekonomický potenciál metaverza dosáhne v roce 2035 v Česku až 9 miliard eur, odhaduje zpráva Meta

Načíst další články


Marketing Journal

Vyhrajte jakoukoliv knihu od nakladatelství

Chci soutěžit
Top články
BRANDstorming 2023: vznik kampaně, co nebyla o h***ě
Revoluce v online vyhledávání započala. Microsoft přináší sílu AI od ChatGPT do vyhledávače Bing a prohlížeče Edge
Art Directors Club vyloučil ze svých řad Marka Prchala. Zavazuje se k sestavení etického kodexu politické reklamy
Accenture ovládla s aplikací od Focus Agency na ABSL Diamond Awards kategorii Employer Branding & People Engagement
Focus Agency hledá Sales & Account manažera
Copyright © 2004-2018 Focus Agency, s.r.o. Plné znění licenčních podmínek. ISSN 1803-957X
Jakékoliv publikování, přebírání nebo šíření obsahu je bez písemného souhlasu Focus Agency, s.r.o. zakázáno.
  • RSS 1
  • Štítky
  • Zpracování osobních údajů
  • Pro inzerenty
  • Kontakt
  • PR AGENTURA
  • COOKIES
Sledujte nás:
Dejte si sušenku
Zdroj: Stock Photos on Shutterstock

Cookies (v překladu „sušenky“) slouží k vyhodnocování chování návštěvníků našeho portálu. Jsou to malé datové soubory ukládané do vašeho prohlížeče. Můžeme vám s jejich pomocí zobrazovat obsah a reklamy, co vás budou s větší pravděpodobností zajímat. Dokážeme díky nim vyhodnocovat, které články se líbí nejvíce. Registrovaní uživatelé se často nemusí znovu přihlašovat — web si je pamatuje, takže nepotřebují vyplňovat heslo a dostanou se rovnou i k jinak uzamčenému obsahu. Cookies mohou zabránit i opakovanému zobrazování různých pop-up výzev, včetně této. Nastavte si je a v prohlížeči, který právě používáte, nemusíte tuto výzvu vidět celý rok. (Více info)

Správa preferencí
vždy povolené
Základní cookies jsou potřeba proto, aby náš web mohl fungovat správně a byl bezpečný.
Tento typ cookies nám pomáhá sledovat, co se na Marketing Journalu děje. Vyhodnocujeme s jejich pomocí, jestli vše po funkční stránce šlape, jak má. Zároveň nám ale říkají, které stránky navštěvujete a jak moc vás zaujaly. Můžeme tak přizpůsobovat obsah tématům, které vás skutečně baví. Registrovaní uživatelé si díky nim nemusí tak často pamatovat heslo a mohou být přihlášení rovnou i při opakovaných návštěvách.
Reklamy můžou být někdy otravné. Čím je ovšem jejich obsah relevantnější, tím méně vás budou štvát a třeba je i oceníte — toho můžeme dosáhnout s pomocí marketingových cookies od nás a našich reklamních partnerů. Marketingové cookies pomáhají sledovat, co vás na webu zajímá. Pokud se je rozhodnete odstranit, můžete skončit jako mrtvý uživatel, kterému (reklamy) nutí zimník.