PR a digitální agentura Focus agency
  • Focus agency
  • Případové studie
  • Workshopy
  • Marketing journal
Přihlásit se
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Podcast
      • Podcast
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • TikTok
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • AI
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
Marketing Journal

Dánsko dá lidem autorská práva na jejich rysy. Bojuje tím proti deepfakes

AI YouTube

Zásadní předěl. YouTube přidá zdarma do Shorts technologii genAI video nástroje Veo 3

Budování značky Kreativní inspirace

Cannes Lions: PENNY ovládlo kategorii Print & Publishing s balením produktů dávajícím cenu na první místo

Marketingový výzkum

Studie: TV připojenou k internetu má už 57 % televizních domácností, přesto dominuje sledování lineárního vysílání

Kreativní inspirace Kreativní reklama

Cannes Lions: Postelové scény propagující Viagru nabídly nejlepší filmové řemeslo

Kreativní inspirace Kreativní reklama

Outdoor Cannes Lions: Grand Prix bere poprvé česká kampaň. Mezi vítěze se řadí i úvodní ceremoniál olympiády v Paříži nebo připomínka zmeškaných narozenin

Budování značky Infografika Reportáže

Zákaznická důvěra zvyšuje zisky, dokázal Andrew Tindall na Communication Summitu 2025

Podcast

Podcast roku 2025: Bodovaly Opravdové zločiny. V soutěži podcastů uspěly také Pindy z gyndy, Vlevo dole nebo Ve vatě

Budování značky Kreativní inspirace

Pepsi se vysmívá Coca-Cole: Žádná jména, prosím

Marketingový výzkum

Lidl, Lidl, Lidl. Inzerenti mezi řetězci s potravinami mají jasného krále

Instagram YouTube

Čeští youtubeři, influenceři i podcasteři mají nově vlastní asociaci. ATOM chce hájit zájmy tvůrců a kultivovat online prostor

Kreativní reklama

Ivan Trojan poprvé po letech není nejlepším hercem v reklamě. Proč vypadl z žebříčku?

AI

ChatGPT uvádí nahrávání a přepis schůzek, stejně jako napojení na firemní CRM a úložiště

Načíst další články


Marketing Journal

Vyhrajte jakoukoliv knihu od nakladatelství

Chci soutěžit
Top články
Studie: Využívání generativní AI mezi spotřebiteli při online nakupování prudce roste
Honza Bartoš na WebTop100: Chcete mít v roce 2025 úspěšné reklamy na platformách Meta? Musíte chápat tyto zásady
Je DeepSeek vhodný jako pracovní nástroj pro marketéry? Únik dat potvrzuje možná rizika
Blíží se naplnění 'teorie mrtvého internetu '? Vedení Meta podporuje tvorbu AI účtů na Facebooku a Instagramu
E-business Forum: Říkejte pravdu a sankcí za dark patterny se nemusíte bát, uklidnil majitele e-shopů Karel Navrátil (1. část)
Copyright © 2004-2018 Focus Agency, s.r.o. Plné znění licenčních podmínek. ISSN 1803-957X
Jakékoliv publikování, přebírání nebo šíření obsahu je bez písemného souhlasu Focus Agency, s.r.o. zakázáno.
  • RSS 1
  • Štítky
  • Zpracování osobních údajů
  • Pro inzerenty
  • Kontakt
  • PR AGENTURA
  • COOKIES
Sledujte nás:

To nejlepší z moderního marketingu
do vašeho inboxu.

Čistá inspirace jednou za 2 týdny.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?