PR a digitální agentura Focus agency
  • Focus agency
  • Případové studie
  • Workshopy
  • Marketing journal
Přihlásit se
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Podcast
      • Podcast
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • TikTok
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • AI
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
Marketing Journal
Budování značky

Max je už zase HBO Max aneb Jak nedělat rebranding

Budování značky Kreativní reklama Marketingový výzkum

Nejlepším hercem v reklamě 2024 je Hynek Čermák, kategorii maskotů ovládli Pat a Mat

E-Commerce Podcast

WebTop100 podcast: s Adamem Šilhanem o trendech v analytice, atribučních modelech i offline dopadech kampaní

Reportáže TikTok

Michael Corcoran na Marketing Festivalu 2025: Jak udělat z Ryanairu hvězdu TikToku, i když ho tolik lidí nesnáší

Budování značky Kreativní inspirace Kreativní reklama

Naši fanoušci kupují spousty věcí, vzkazuje Tubi značkám v chytré kampani

AI Budování značky

Invia sází na hravé využití umělé inteligence a univerzálnost. Maskoty nové kampaně jsou pantofle Flip a Flop

Tipy na akce

Důvěra se drolí. Jak ji značky získají zpět, ukáže Communication Summit 27. května

AI E-Commerce

OpenAI představuje ChatGPT Shopping. Nabídne uživatelům nákupy přímo z chatu

Instagram Mobilní aplikace Mobilní zařízení TikTok

Má být lepší než CapCut. Instagram přichází s aplikací zdarma pro střih videa

Budování značky Reportáže

Nakoupení mediálního prostoru vám automaticky zisk nepřinese, upozornil Vojtěch Prokeš na BRANDstormingu

E-Commerce Legislativa

Stát nevymáhá po všech pravidla stejně. Čínské e-shopy jsou ve výhodě a jejich neférová konkurence musí skončit

Budování značky Formy PR Kreativní inspirace

Kampaň Vinted zvýšila povědomí o deepnudes s využitím vlastní platformy

Budování značky Marketingový výzkum

Žebříček čokolád: Do reklamy loni nejvíce investoval Lindt, v TOP 5 dle znalosti ale tuto značku nenajdeme

Načíst další články


Marketing Journal

Vyhrajte jakoukoliv knihu od nakladatelství

Chci soutěžit
Top články
Studie: Využívání generativní AI mezi spotřebiteli při online nakupování prudce roste
Je DeepSeek vhodný jako pracovní nástroj pro marketéry? Únik dat potvrzuje možná rizika
E-business Forum: Říkejte pravdu a sankcí za dark patterny se nemusíte bát, uklidnil majitele e-shopů Karel Navrátil (1. část)
Rekonstrukce kauzy: (ne)krach Brašnářství Tlustý se stal odstrašujícím příkladem do učebnic marketingu a PR
Google odvolává, co slíbil. Cookies třetích stran v Chromu nezruší
Copyright © 2004-2018 Focus Agency, s.r.o. Plné znění licenčních podmínek. ISSN 1803-957X
Jakékoliv publikování, přebírání nebo šíření obsahu je bez písemného souhlasu Focus Agency, s.r.o. zakázáno.
  • RSS 1
  • Štítky
  • Zpracování osobních údajů
  • Pro inzerenty
  • Kontakt
  • PR AGENTURA
  • COOKIES
Sledujte nás:

To nejlepší z moderního marketingu
do vašeho inboxu.

Čistá inspirace jednou za 2 týdny.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?