Internet Advertising Conference: Nejen o budoucnosti v internetovém světě

8. 3. 2016 | redakce
Největší česká odborná konference o stavu, vývoji a budoucnosti internetové reklamy a mediálního trhu se koná v úterý 12. dubna v Clarion Congress Hotel Prague.

4 programové bloky, přes 500 účastníků a více než 40 přednášejících z českých i zahraničních firem, vydavatelství a agentur  - takový bude letošní ročník Internet Advertising Conference, kterou pořádá Sdružení pro internetový rozvoj (SPIR).

Na 9. ročníku Internet Advertising Conference nesmíte chybět, pokud vás zajímá, co je v internetové reklamě nového, jak chytře rozdělit marketingové rozpočty, co hýbe mediálním světem nebo jak se k internetu staví stát a Evropská unie.

Jeden z programových bloků je zaměřen na marketing. Čekají vás hlavně ukázky na případových studiích. Koho můžete například vidět?


Toto je jen hrstka z desítek osobností, které na IAC letos vystoupí.

Uvažujete o nové kampani, v níž byste rádi využili podporu influencerů? Pak právě vám je určena přednáška brand manažerky Mattoni Jitky Altman. Bude povídat o tom, jak své jméno spojili s celebritami mladé generace, jak probíhala spolupráce s YouTubery, co společně vytvořili a jak to nakonec všechno dopadlo.

„Až dodnes jsme video pro web dělali úplně špatně," řiká šéf Symbio Digital, Robert Haas, a dodává: Všichni víme, že video patří mezi hlavní trendy v digitalu. Ale co když je jeho příprava příliš drahá a vlastně přesně nevíme, co na webu funguje? Do dnešní doby neexistovalo řešení a dokonce ani youtubeři nás nespasili." Alternativní cestu prý představuje pojetí kampaní SYMBIO pro Sazku.

Zajímalo by vás, jak zviditelnit vaši značku na největším českém nákupním rádci? Nechcete to nechat jen v rukou prodejců vašich produktů? Hledáte vhodné a hlavně účinné místo pro propagaci v online prostředí? Inspirovat se můžete prezentací Jany Pavlíkové a Lenky Vránové z Heureka.cz. Ve své případové studii zhodnotí, co jim roční působení značky Marimex v Koutku značek a ProductAds na Heurece přineslo.

Výborný e-mail marketing může do byznysu přinést nemalé příjmy. Jak jej ale dělat správně a využít všechna data, která o svých zákaznících víte? Tomáš Růžička z VIVmail má pro vás nachystané praktické ukázky pokročilé automatizace na základě chování uživatelů. Ukáže vám několik případových studií od zákazníků i nenovější ukázky A/B testů. Během přednášky uvidíte i srovnání nástrojů pro odesílání newsletterů a jejich možnosti.

 

Řešíte, jak efektivně zacílit přes PPC přímo na vaše zákazníky? Možná jste si všimli, že cílení na e-maily je kromě Facebooku dostupné i v AdWords. Uvítali byste pár praktických rad, jak s tím pracovat? Jiří Novák z Proficio Marketing prozradí konkrétní tipy, jak využít emaily zákazníků při cílení v rámci remarketingu ve vyhledávání i na YouTube.

Internet Advertising Conference letos slibuje i zahraniční hvězdy, které v Česku ještě nikdy nevystupovaly. Jsou to zakladatelé De Correspondent Harald Dunnink a Rob Wijnberg nebo ukrajinská aktivistka známá díky své aktivitě na Twiterru Kateryna Kruk.

Kromě nich se také můžete těšit i na vystoupení Damiana Huba z Googlu anebo na ředitele AdBlocku Gabriela Cubbage.

Podrobné informace o konferenci a registrační formulář najdete na webu Internet Advertising Conference 2016.

Štítky dokumentu: Tipy na akce
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.