LinkedIn uvádí 'boost' pro organické příspěvky a reklamy na události

27. 5. 2021 | Beáta Vaňková
Společnost LinkedIn zavedla několik nových nástrojů, které marketérům pomohou rozšířit publikum a posílit povědomí o jejich značce. Kromě toho také představila nové analytické nástroje, které usnadní získávání informací o jejich publiku.

LinkedIn se snaží značkám usnadnit maximalizaci dosahu jejich příspěvků pomocí nové možnosti „boost", která je podobná té na Facebooku. Tato funkce přemění organické příspěvky stránek v placenou reklamu.

„Od dnešního dne můžete snadno podpořit jakýkoliv výkonný organický příspěvek přímo ze své stránky LinkedIn. Kliknutím na tlačítko a zadáním několika platebních údajů můžete svému poutavému nebo časově omezenému obsahu dát snadno malou podporu, abyste rychle rozšířili zásah publika. Je to tak jednoduché, jak to zní. Oslovíte širší publikum, aniž byste se museli učit používat nové marketingové nástroje,” uvedl na svém blogu LinkedIn.

V průvodních poznámkách k podpoře příspěvků LinkedIn vysvětluje, že uživatelé si budou moci při zacílení vybrat ze čtyř okruhů:

  • Povědomí o značce
  • Zobrazení videa
  • Engagement
  • Návštěva webových stránek

Pak budete také moci vybrat své cílové publikum:

  • Podle profilu (vyberete kritéria cílového publika z priorit pracovních pozic a funkcí nebo oborů společnosti)
  • Podle zájmů
  • Podle šablony LinkedIn (zde vyberete šablonu publika LinkedIn s přednastavenými možnostmi cílení)

Můžete také vybrat umístění, přidat vyloučení a nastavit požadovaný rozpočet. Poté kliknete na „boost“ a vaše kampaň začne. LinkedIn také vydal krátkou příručku k podpoře pro ty, kteří hledají další tipy a strategie.

Maximalizujte účast na údalostech pomocí reklamy

Kromě toho LinkedIn přidává novou možnost Reklamy na události, která pomůže marketérům a organizátorům akcí zvýšit účast a povědomí o událostech.

LinkedIn v minulém roce pracoval na zdokonalení možností událostí. V dubnu loňského roku zpřístupnil Události pro všechny firemní stránky a o měsíc později přidal živé vysílání. Nyní budou moct své události propagovat stránky i u většího počtu potenciálních účastníků díky reklamě.

„Tím, že se funkce Event Ad zobrazuje přímo ve feedu LinkedIn, pomáhá propagovat vaši událost tím, že upozorňuje na klíčové detaily události, jako jsou datum, čas a způsob, jak se k události připojit, zcela novému publiku a zároveň umožňuje účastníkům zjistit, zda o účast projevili zájem lidé z jejich spojení," uvedl na svém blogu LinkedIn.

LinkedIn také přidal novou analytiku pro reklamy na události, která bude zobrazovat přehled o dosahu, zapojení a složení účastníků. To poskytne jejím uživatelům konkrétnější přehled o dopadu jejich úsilí a umožní jim lépe plánovat strategii a zvyšovat počet účastníků událostí.

Vlastní streamování

V uplynulém roce se počet streamů LinkedIn Live meziročně zvýšil o více než 400 %. LinkedIn proto zavádí vlastní streamování, které vám umožní živě vysílat prostřednictvím platforem třetích stran, které vám nejvíce vyhovují, včetně Zoomu, WebEx, OBS a v příštích měsících i Microsoft Teams.

Nejde ale jen o vytváření obsahu. Díky nové službě Mobile Page Analytics můžete přímo v mobilní aplikaci LinkedIn sledovat všechny údaje o návštěvnících, sledujících a obsahu, které máte k dispozici v počítačové verzi, včetně organických i reklamních metrik.

Zdroje: LinkedIn, Social Media Today, Wersm

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.