Zákazníci se zakousli do Snickers a našli tyčinku Bounty

3. 12. 2019 | Milada Zemanová
Tyčinky Snickers opět dokázaly, že hlad dokáže s lidmi divy. A ne zrovna v tom pozitivním slova smyslu. Tentokrát hlad udeřil na zaměstnance továrny, kde se tyčinky Snickers vyrábí. A zákazníci ve Francii v důsledku toho jedli nedobrovolně tyčinky Bounty.

„Když máš hlad, nejsi to ty” je claim se kterým si tyčinky Snickers dokáží pohrávat již 10 let. A že hlad negativně neovlivňuje jen zákazníky, ale i pracovníky v továrnách na Snickers, se mohli přesvědčit lidé ve Francii. Pokud si totiž zakoupili Snickers, tak na ně čekalo nepříjemné překvapení. Pod obalem se totiž skrývala tyčinka Bounty.

 

Takové zjištění zcela logicky naštvalo zákazníky. Když máte hlad a očekáváte čokoládovou tyčinku s arašídy a místo ní se zakousnete do kokosu, tak vás to rozhodně nepotěší. Zákazníci si toto zjištění nenechali líbit a začali své rozhořčení sdílet na sociálních sítích. „Jak mi zkazit den. Fakt existuje někdo, kdo má rád Bounty?" ptal se po hrůzné zkušenosti například účet @Palomacasting.

Další ukázky tweetů sdílíme raději v anglickém překladu. 

Mimo rozčarování se rojily i spekulace o tom, že někdo v továrně Snickers (respektive společnosti Mars), dostává tzv. pořádný kartáč.

Ve skutečnosti se ale jednalo o promyšlený tah samotné společnosti, za kampaní s názvem #Snickersgate stojí konkrétně kreativní agentura CLM BBDO FRANCE. Zástupci tyčinky Snickers nechali lidi, aby se rozčilovali celých 24 hodin, než přišli s vysvětlením, že i na jejich zaměstnance platí známé „Když máš hlad, nejsi to ty”.

Na rozuzlení celé situace, včetně vtipného meta vysvětlení, jak k záměně došlo, se podívejte v case study videu níže.

Snickers následně ještě přidal vyjádření, že alergeny jsou pro obě tyčinky (Bounty i Snickers) stejné, takže zákazníci nebyli vystaveni žádnému riziku. To ale těžko vysvětlíte někomu, kdo nesnáší kokos.

Toto není paywall.

Registrujte se zcela zdarma a získáte:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • každotýdenní newsletter s přehledem toho nejlepšího;
  • možnost soutěžit o zajímavé ceny;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Formy PR
Sdílejte tento článek:
Podobné články: