events

1. 10. 2008
marketingové a PR akce, především podporují public relations v rámci B2B komunikace nebo promotion v rámci B2C komunikace, pořádání akcí na míru pro klienty je úkolem event marketingu, produkci akcí se zabývá public relations agentury (zejména akcí pro média); akce se liší v rozsahu a zaměření: pokud se jedná o pracovní setkání v blízkém kruhu, bavíme se o media roundtable, u akcí většího a formálního typu jde většinou o tiskové konference, dealer’s dny, veletržní prezentace, valné hromady či lunch, tyto akce zaměřené na plnění podpory prodeje by měly být zahrnuty a plněny dle marketingového plánu, kdyžto akce ryze společenské zahrnující zejména recepce, koktejly a garden party organizují většinou PR či reklamní agentury
marketingové a PR akce, především podporují public relations v rámci B2B komunikace nebo promotion v rámci B2C komunikace, pořádání akcí na míru pro klienty je úkolem event marketingu, produkci akcí se zabývá public relations agentury (zejména akcí pro média); akce se liší v rozsahu a zaměření: pokud se jedná o pracovní setkání v blízkém kruhu, bavíme se o media roundtable, u akcí většího a formálního typu jde většinou o tiskové konference, dealer’s dny, veletržní prezentace, valné hromady či lunch, tyto akce zaměřené na plnění podpory prodeje by měly být zahrnuty a plněny dle marketingového plánu, kdyžto akce ryze společenské zahrnující zejména recepce, koktejly a garden party organizují většinou PR či reklamní agentury
Štítky dokumentu: Reportáže

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?