loajalita

1. 10. 2008
prostředek pro řízení vztahu , jehož smyslem je získání a udržení zákazníka, jde o situace, ve kterých se zákazník rozhoduje mezi koupí stejných výrobků či služeb, cílem firmy je, aby zvolil ty její, protože ta se snažila vybudovat pozitivní vztah zákazníka ke značce, aby si zakoupil výrobek či službu této firmy a ne konkurenční
prostředek pro řízení vztahu , jehož smyslem je získání a udržení zákazníka, jde o situace, ve kterých se zákazník rozhoduje mezi koupí stejných výrobků či služeb, cílem firmy je, aby zvolil ty její, protože ta se snažila vybudovat pozitivní vztah zákazníka ke značce, aby si zakoupil výrobek či službu této firmy a ne konkurenční

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: