věrnostní program

1. 10. 2008
hlavním cílem je přimět zákazníka, který si již někdy v minulosti náš produkt nebo službu koupit, aby se stal zákazníkem pravidelným, toho se dosahuje za pomoci věrnostních programů, což obnáší ve většině případů vyplnění věrnostní karty a zákazník následně dostává nabídky s marketingovými prvky, jako jsou slevy, výhody při nákupu, obdržení bodů a následné dárky za ně, věrnostní program vytváří dlouhodobý vztah mezi prodejcem a zákazníkem
hlavním cílem je přimět zákazníka, který si již někdy v minulosti náš produkt nebo službu koupit, aby se stal zákazníkem pravidelným, toho se dosahuje za pomoci věrnostních programů, což obnáší ve většině případů vyplnění věrnostní karty a zákazník následně dostává nabídky s marketingovými prvky, jako jsou slevy, výhody při nákupu, obdržení bodů a následné dárky za ně, věrnostní program vytváří dlouhodobý vztah mezi prodejcem a zákazníkem

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: