reklamní kampaň

1. 10. 2008
nejdůležitější složkou reklamní komunikace, jedná se o placené reklamní sdělení, jenž oslovuje co nejvíce potencionálních zákazníků ze všech druhů dostupných médií tak, aby v nich reklama vyvolala nákupní reakci, zdůrazňuje určitý produkt pod konkrétní značkou, sdělení musí být zábavné s určitým nápadem, strategicky zpracováno a v poslední řadě vhodně umístěno v čase i médiích, podporuje ji komerční komunikace, ta zahrnuje přímý marketing, public relations a sales promotion
nejdůležitější složkou reklamní komunikace, jedná se o placené reklamní sdělení, jenž oslovuje co nejvíce potencionálních zákazníků ze všech druhů dostupných médií tak, aby v nich reklama vyvolala nákupní reakci, zdůrazňuje určitý produkt pod konkrétní značkou, sdělení musí být zábavné s určitým nápadem, strategicky zpracováno a v poslední řadě vhodně umístěno v čase i médiích, podporuje ji komerční komunikace, ta zahrnuje přímý marketing, public relations a sales promotion

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: