tiskový mluvčí

1. 10. 2008
osoba zastupující firmu v oblasti komunikace navenek a osoba zodpovědná za komunikaci s médii, k dispozici má tiskové oddělení s několika členy, v mnohých případech bývá vedoucím interní komunikace, jeho náplní práce je podporovat dobré jméno firmy, vydávat tisková prohlášení a zodpovídat v případě potřeby otázky novinářů
osoba zastupující firmu v oblasti komunikace navenek a osoba zodpovědná za komunikaci s médii, k dispozici má tiskové oddělení s několika členy, v mnohých případech bývá vedoucím interní komunikace, jeho náplní práce je podporovat dobré jméno firmy, vydávat tisková prohlášení a zodpovídat v případě potřeby otázky novinářů
Štítky dokumentu: Interní komunikace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?