Velikonočenky pomáhají sociálnímu grafickému studiu Maturus

6. 3. 2015 | redakce

Přání vždycky potěší. Je součástí projevu lidské pozornosti. Pozornost docela určitě patří i do obchodních vztahů. Nemusí být vždycky spojená s něčím super výhodným, super jedinečným, ojedinělým... Pozornost může být také mile zdvořilá, člověčí. A nositelem takové pozornosti můžou být i firemní velikonoční přání. Jako že ta se ve světě obchodu zdaleka „nenosí“ tolik, jako vánoční a novoroční přání. Proč? Jsou firmy, kterým stojí za to nezapomenout popřát svým obchodním partnerům nebo zákazníkům příjemné léto, krásnou dovolenou či hezkou oslavu narozenin nebo jmenin ...

Je pravdou, že ani potenciální dodavatelé velikonočních přání se před Velikonocemi nepřetrhnou. Asi si říkají, že za těch pár případných zakázek to nestojí za to.  Škoda. Když není nabídka, není inspirace a není poptávka.


Jana Ratková: Zajíc - 210 x 105 mm, vnější strany velikonočenky

O tuto skutečnost se opřela brněnská alternativní reklamní agentura Antipol, která ve spolupráci se sociálním grafickým studiem Maturus připravila nabídku firemních velikonočních přání, která pomáhají zmíněnému grafickému studiu. To založila v roce 2010 Nadace Jedličkova ústavu a které chce prostřednictvím své existence dokázat, že práce lidí s postižením je stejně kvalitní jako práce lidí zdravých. Handicapovaným lidem nabízí příležitost zažít prostředí reálné firmy a takto zvyšuje šanci na jejich uplatnění na otevřeném trhu práce.

K tomu, aby mohl Maturus své cíle a poslání     plnit, potřebuje peníze. Jedním z jejich zdrojů můžou být i elektronické a tištěné velikonočenky. Letošní nabídka  je postavená na původních obrazových předlohách českých výtvarníků, na tradičních i netradičních námětech, na dětské tvorbě, na tvarové a grafické nápaditosti. Důležité je i to, že osmdesát procent zisku, nebo taky až  sedmdesát procent prodejní ceny je převáděno na účet studia Maturus.


Mezi letošními autory obrazových předloh velikonočenek jsou i děti ze základní a mateřské školy na Nové ulici v Lišově. Autorkou této kresby je šestiletá Tereza Šojslová.

Budovat a posilovat tradice, bořit zavedené stereotypy a pomáhat handicapovaným lidem penězi, které jsou ve firemním účetnictví vedené v kolonce nákladů, je u nás povoleno. Povolená je i distribuce velikonočních přání. Podívejte se na jejich kompletní přehled zde a nebojte se příjemně překvapit své obchodní partnery.

Štítky dokumentu: Marketing v neziskovém sektoru

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: