Lidé

Robert Svoboda

ŘEDITEL

Robert se snaží věci posouvat dopředu. Vymýšlí projekty a hledá cesty jak úspěšně vést firmu.

Michaela Škopková

ACCOUNT DIRECTOR

Díky svým zkušenostem a odpovědnému přístupu je Michaela vždy zárukou dodržení termínů a vysoké kvality práce.

Eva Kloučková

ACCOUNT MANAGER

S Evou se setkáte především při spolupráci na projektech Firma jako tým a Vím, co jím. Oceníte na ní příjemné vystupování, důraz na detail a především snahu dodržet do puntíku sjednané plnění.

Petr Michl

EDITOR

Petra znáte především z Marketing journalu, kterému vládne od roku 2012. Vedle toho nám pomáhá s různými analýzami a rešeršemi, ve kterých jde často až na dřeň a vždy přichází se zajímavými podněty.

Milan Moravec

ACCOUNT MANAGER

Milan úročí své dlouholeté zkušenosti získané na straně klienta. Dokáže proto dobře odhadnout potřeby zákazníků a vyjít jim maximálně vstříc.

Martina Drtinová

EDITOR

Martina vede tým redaktorů, tvoří redakční plány, zastává roli editorky. Její nasazení je obdivuhodné a můžete se spolehnout, že svoji práci odvede skvěle do poslední tečky.

Eva Veselá

PPC SPECIALIST

Pečlivá příprava Evy před každou realizací, hloubkové analýzy a management kampaní poskytují našim klientům ty nejlepší možné výsledky.

Pavla Vomastková

CONTENT CREATOR

Pavla do své práce promítá svůj cit pro sladění obrazu a obsahu. Výsledkem jsou skvěle zpracované výstupy pro sociální sítě, které si nachází oblibu u klientů i uživatelů.

Lucie Nováková

CONTENT CREATOR

Lucka a sociální sítě se neobejdou jeden bez druhého. Fotí, točí, píše, vymýšlí, navrhuje. A jde jí to skvěle!

Přidejte se k nám

Pro dlouhodobou spolupráci hledáme posilu na pozici Social media content creator/Social media manager, který sociálními sítěmi doslova žije. Zajímáš se o zdravý životní styl, jsi kreativní, rád/a vaříš a baví tě foodstyling? Pak se na tebe v našem týmu těšíme. 

Co nabízená pozice obnáší? 

  • Kompletní správu sociální sítí (Facebook, Instragram)
  • Tvorbu a realizaci měsíčních obsahových plánů 
  • Kreativní tvorbu obsahu (grafika, krátká videa, fotografie – foodstyling), včetně receptových reels 
  • Community management na FB, IG 
  • Odpovídání na komentáře a zprávy na FB, IG
  • Měsíční report aktivit a výsledků na sociálních sítích, jejich měření a návrhy optimalizace 
  • Časovou náročnost ca 50 hod./měsíc 

Co ti můžeme nabídnout?  

  • Tým s velkým T – Kreativní a rozmanitou práci v bezva týmu.  
  • Odměny – za tvoji práci a tvůj čas, který nám věnuješ, se ti dobře odměníme.  
  • Prostor pro nápady a myšlenky – dáváme velký důraz na samostatnost a odpovědnost. Tímto způsobem podporujeme seberealizaci. Přístup se nám skvěle osvědčil a nechceme na tom nic měnit. 
  • Rozvoj – znalosti podporujeme různými vzdělávacími programy. Pořádáme vlastní workshopy, na kterých kolegové předávají své zkušenosti ostatním. Účastníme se mnoha seminářů a konferencí, abychom načerpali zkušenosti a inspiraci zvenčí. 
  • Zkušený tým – naše parťáky nikdy nenecháme ve štychu, snažíme se o to, aby zkušení členové byli vždy k dispozici a pomáhali řešit problémy nebo zapeklité úkoly. 
  • Zázemí – všechno, co potřebuješ k práci, od nás dostaneš k dispozici. Samozřejmostí je MacBook a iPhone. Kancelář máme k dispozici, ovšem netrváme na jejím využívání. Spolupráce je vhodná i pro mimopražské.  

Máš zájem o spolupráci? 

Pokud se ti nabídka líbí, pošli nám svůj životopis na  focus@focus-age.cz. Obratem se s tebou spojíme a dohodneme si další postup. Děkujeme!  

Jsme tým profesionálů v oblasti PR a marketingu. Již téměř 25 let pomáháme především klientům z oblasti farmacie, zdravotnictví a medicíny dosahovat jejich cílů. Ať už jde o zvýšení prodejů, zviditelnění značky, uvedení nového produktu na trh nebo edukaci veřejnosti. 

Koho hledáme?

Rozšiřujeme náš tým a hledáme nového kolegu nebo kolegyni na part-time i full-time spolupráci. Pokud se pohybujete ve světě media relations a chcete pracovat na smysluplných projektech, může to být ta pravá příležitost právě pro vás.

  • Pracujete rádi na smysluplných a udržitelných projektech? 
  • Baví vás edukace a osvěta veřejnosti? 
  • Chcete pracovat v inspirativním prostředí vzdělaných profesionálů? 
  • Je pro vás důležitá týmová spolupráce, ale zároveň si umíte samostatně organizovat práci? 
  • Baví vás, když vidíte výsledky své práce? 
  • Říkáte ano? Pak jste náš člověk! 

Co vás u nás čeká? 

  • Kompletní správa PR aktivit u svěřených projektů 
  • Návrh komunikační strategie – témata, formy komunikace, vhodná média 
  • Jednání s klienty – od briefu po prezentaci a reporting 
  • Denní komunikace s novináři a budování vztahů s médii 
  • Zajištění mediálních výstupů – napříč tištěnými, online i audiovizuálními médii 
  • Tvorba podkladů pro média a spolupráce s redaktory 
  • Monitoring a vyhodnocování výstupů 
  • Organizace eventů a dalších PR aktivit 
  • Úzká spolupráce s kolegy – kreativci, grafiky, digitálními specialisty 

Co od vás očekáváme? 

  • Minimálně 2 roky zkušeností v médiích nebo PR agentuře 
  • Schopnost doložit úspěšné výsledky (mediální výstupy, úspěšné kampaně apod.) 
  • Výborná znalost českého mediálního prostředí
  • Bezchybná čeština a vynikající psaný i mluvený projev 
  • Schopnost strategicky přemýšlet, argumentovat a vyjednávat 
  • Organizovanost, samostatnost a proaktivní přístup 
  • Reprezentativní a profesionální vystupování 

Co vám nabízíme? 

  • Full–time nebo projektovou spolupráci
  • Motivující finanční ohodnocení – fixní plat + bonusová složka podle výkonu 
  • Menší, přátelský tým s otevřenou komunikací a spoluprací 
  • Zajímavé a smysluplné projekty 
  • Možnost profesního růstu a vzdělávání – rozpočet na kurzy a školení 
  • Flexibilní pracovní dobu s možností home office 
  • iPhone a MacBook jako pracovní nástroje 
  • Týmové akce  
  • Moderní kanceláře v centru Prahy 

Co u nás nenajdete? 

✖ Nepotřebujeme fotbálek ani pingpong, abychom se v práci cítili dobře. 
✖ Netrávíme hodiny nad zbytečnými reporty. 
✖ Nečekáme, že budete pracovat po nocích nebo o víkendech. 
✖ Nehrajeme si na korporát – řešíme věci přímo a efektivně.

Své strukturované životopisy, prosím, adresujte na focus@focus-age.cz s předmětem „Senior PR Manažer/ka".

Nabízíme to, co správný account očekává:

  • Samostatnost v jednání
  • Vedení menších, ale i větších projektů, které zahrnují správu komplexní komunikační kampaně
  • Rozvoj svěřených projektů včetně odpovědnosti za finance
  • Volnou ruku v rozhodování
  • Tvorbu komunikačních strategií
  • Účast při výběrových řízeních
  • Jednání se zajímavými partnery
  • Práci na skvělých projektech (především se zdravotní tematikou)

Co očekáváme?

  • Nejste sólista. Víte, že silný tým dokáže zázraky a že jeho síla nezávisí jen na Belbinových týmových rolích.
  • Jste chobotnice. Pomocnou ruku dokážete podat spolupracovníkům, členům týmu, klientovi…
  • Máte tah na branku. Drive a ambice vám nechybí, rádi se challengujete.
  • Nápady vás dobíjejí. Kreativní koncepty jsou to, co vám dodává energii.
  • Umíte se potápět. Hluboko do tématu, aby se vám dostalo do krve a vy jste v něm neplaval/a.
  • Prezentujete. V češtině, angličtině a s radostí.
  • Máte pro strach uděláno. A tak se nevyhýbáte odpovědnosti za sebe i tým.
  • Jste pečlivý/á. Za svoji práci dokážete přijmout odpovědnost.
  • Máte rád/a organizovanost. Dodržování termínů, plánování a skvělý time management jsou nutností.

Pracovní náplň:

  • Příprava a realizace komunikačních strategií pro klienty
  • Příprava rozpočtů ke kampaním
  • Realizace kampaní včetně vedení agendy
  • Realizace ATL a BTL komunikačních aktivit
  • Komunikace s klientem a partnery
  • Spolupráce s týmem
  • Budování a rozvoj vztahů s novými/stávajícími klienty

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ vzdělání
  • Zkušenosti na podobné pozici (nejlépe v agentuře)
  • Orientace v médiích, SOME, marketingové komunikaci
  • Komunikativní a obchodní dovednosti
  • Anglický jazyk na komunikativní úrovni
  • Odolnost vůči stresu
  • Časová flexibilita
  • Zájem o další vzdělávání
  • Uživatelská znalost PC, MS Office
  • Řidičský průkaz sk. B

Nabízíme:

  • Práci na ŽL
  • Pevný plat + výkonové odměny
  • Flexibilní pracovní doba
  • Profesní vzdělávání (interní workshopy, budget na vzdělávání)
  • Multisportka
  • Účast na atraktivních projektech
  • Příjemné pracovní prostředí na Smíchově
  • Spolupráci v přátelském kolektivu

Své strukturované životopisy, prosím, adresujte na focus@focus-age.cz s předmětem „Account manager".

S vybranými zájemci bude sjednán osobní pohovor. Výběrové řízení bude dvoukolové.

Nenašli jste tu správnou pozici, přesto nám máte co nabídnout?
Talentovaní lidé se nám hodí stále. Budeme rádi, pokud se s námi spojíte.
Pomůžeme vám dosáhnout vašich cílů