Britská královská rodina v reklamě. Kate a William propagují duševní zdraví, princ Charles sbírání zemědělských plodin

22. 5. 2020 | Eva Dragulová
Ani členové britské rodiny se nevyhýbají světu reklamy. Zvláště když je to pro dobrou věc. Zatímco Kate a William se zaměřili na osvětu duševního zdraví, princ Charles se snaží sehnat brigádníky na pole.

charles

Pandemie si vybrala své daně. Duševní zdraví mnohých je v důsledku izolace a často třeba ztráty zaměstnání v rozkladu. Je třeba jednat a pomoci lidem a hospodářství v krizi. Ve Velké Británii je královská rodina značkou, na niž mnozí slyší a která jde příkladem. Proto se William s Kate rozhodli stát součástí kampaně tematizující duševní zdraví. Princ Charles zase vyzdvihuje potřebu nových pracovníků v zemědělství a stal se tváří kampaně Pick for Britain.

 Vévoda a vévodkyně z Cambridge spolu s ostatními celebritami nahráli speciální rádio reklamu ku příležitosti Mental Health Awareness Week (18.24. května 2020, celý týden se propaguje péče o duševní zdraví, pozn. redakce). Minutovou zprávu s názvem Minute Health Minute vysílaly v pondělí přesně v 10:59 všechny rádiové stanice v Británii, její poselství je jasné: V této koronavirové situaci bychom si všichni měli vzájemně pomáhat, nejsme na to sami!

Kromě Kate a Williama se této bohulibé akce zúčastnily i další slavné osobnosti jako herec David Tennat nebo zpěvačka Dua Lipa. 

William ke spotu říká: „Všichni jsme propojeni. I jen mluvit o tom, jak se cítíme, může hodně pomoct. Pojďme se tedy spojit dohromady v celé Velké Británii a oslovme další lidi.“ Vévodkyně dodává: „Pokud máte nějaké potíže, je důležité o nich mluvit. Pokud se někdo, koho znáte, najednou chová jinak, je v pořádku se ho zeptat, jak se má. Využijte této chvíle a pošlete mu zprávu.“ 

Kampaň vytvořily společnosti Radiocentre a Heads Together a za partnera mají Instagram. Když najedete na instagramový profil Heads Together, uvidíte tam novou sekci Guides, o níž jsme vás informovali, která je plná rad a tipů týkajících se zdraví. 

Charles láká Brity na pole

Princ Charles propaguje jiné odvětví než zdraví. Chce motivovat studenty a ty, jenž přišli o práci nebo své povolání momentálně vykonávat nemohou (třeba zaměstnanci restaurací), aby se vydali sbírat ovoce a zeleninu. Ani sektor zemědělství totiž nebyl pandemií ušetřen. Podepsalo se to na nedostatku pracovníků, kteří často pochází z jiných zemí a vzhledem k přísným opatřením a omezením na hranicích nemají ani šanci se do Británie dostat. Charles tedy zveřejnil video, v němž žádá lidi, aby se chopili „nepopulárního“ úkolu a pomohli zemědělcům sesbírat úrodu.

Toto není paywall.

Registrujte se zcela zdarma a získáte:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • každotýdenní newsletter s přehledem toho nejlepšího;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Marketing v neziskovém sektoru
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.