Google přidává nové možnosti vyhledávání a zobrazování produktů

6. 9. 2021 | Beáta Vaňková
Nejdůležitější nákupní sezóna roku se blíží, a tak Google přidává nové možnosti vyhledávání a zobrazování produktů, díky kterým na Vánoce můžete více zaujmout zákazníky. Podívejte se, které to jsou.

Vánoční sezóna je za dveřmi a vzhledem k tomu, že lidé stále nakupují ve větší míře online, je důležité, aby prodejci co nejvíce využili potenciál online marketingu a zajistili, že se setkají se zákazníky tam, kde produkty vyhledávají. Proto Google přichází s řadou nových nástrojů, které pomohou se zvýšením úspěchu během nejdůležitější nákupní sezóny v roce.

1. Nové štítky pro Shopping inzeráty

První nástroj, který společnost Google představila, jsou nové štítky pro Shopping inzeráty.
Zatím jsou ale k dispozici pouze v USA.

„Zákazníci nyní mohou vidět, kdy jejich objednávky dorazí s různými poznámkami k dopravě, jako je ,Next day delivery', ,Get it by Dec 24', ,Free delivery by Fri, Dec 24', ,Free 90-day returns' nebo ,Fast & Free' při dodání do 5 pracovních dnů. A aby měli zákazníci větší jistotu při nakupování, mohou prodejci uvést také prodloužená sváteční okna pro vrácení zboží pomocí anotací, jako je například „Vrácení zboží do 90 dnů zdarma“ nebo „Vrácení zboží do 31. ledna zdarma,“ vysvětlil Google.

2. Prezentace produktů na více místech

Google také upozorňuje, že prodejci provozující e-shop přes Shopify, WooCommerce nebo GoDaddy mohou nyní své produkty plynule a zdarma synchronizovat tak, aby se zobrazovaly i na Googlu. V návaznosti na to mohou také proměnit videa na YouTube ve virtuální výlohy a prezentovat své nejoblíbenější položky.

„Připojte produktový kanál buď k Video action kampaním, abyste zákazníky přivedli na své stránky, nebo ke kampaním App, díky kterým je přivedete do své aplikace. V příštích týdnech bude moci většina inzerentů propojit produktový kanál s reklamami Discovery a zobrazovat tak relevantnější produkty ve chvílích, kdy je zákazníci hledají v kanálech Google,” uvedl Google.

3. Spojte se se zákazníky i v prodejně

Nakupující se neobracejí na Google jen kvůli věcem, které chtějí koupit na webu, ale používají ho také k tomu, aby našli to, co potřebují, ve svém okolí. Například vyhledávání „open now near me" vzrostlo celosvětově meziročně o více než 200 %.

Ve Spojených státech se vyhledávání „local gift shops near me" zvýšilo jen za poslední měsíc o 440 %. Pokud tedy máte kamennou prodejnu, je nezbytné, aby zákazníci našli čas provozu také online. Jak na to?

Google k tomu říká:

„Začněte tím, že si vytvoříte digitální výkladní skříň, aby zákazníci mohli najít informace o vašich okolních prodejnách a produktech, které v nich máte k dispozici. Udržujte svůj obchodní profil aktuální, aby zákazníci viděli přesnou pracovní dobu, služby v prodejně a bezpečnostní opatření. Pomozte zákazníkům cítit se jistěji při nákupech v obchodech tím, že uvedete své lokální produkty na Google nebo propagujete ty, které jsou k dispozici pro vyzvednutí v obchodě.”

Pokud máte specifické cíle pro jednotlivé prodejny, jako jsou například propagační akce v prodejně nebo znovuotevření provozovny, můžete své prodejny propagovat místním zákazníkům pomocí Místních kampaní. Snadno se spojíte se zákazníky, kteří o svátcích hledají obchody jako je ten váš, na Mapách Google, ve vyhledávání, na YouTube a v síti Google Display Network.

4. Automatické formáty, plánovací nástroje a sestavy

V neposlední řadě Google přidává také další nástroje a přehledy, které podnikům pomáhají sledovat výkonnost jejich kampaní a výpisů.

Prodávající se tak mohou podívat na přehled nejprodávanějších produktů v reklamách v Nákupech, který pomůže rozhodnout, které nové značky a produkty se mají naskladnit na svátky. Pokud provádíte výprodeje nebo propagační akce s cílem přesunout zásoby zejména v období před Black Friday nebo Cyber Monday, pak budete mít brzy přehled v reálném čase pomocí hlášení o nabídkách v Merchant Center.

Při nastavování reklamních kampaní vám nástroje, jako jsou Stránka statistik a Plánovač výkonu, pomohou identifikovat trendy a plánovat rozpočty, abyste nepřišli o poptávku nakupujících. A pokud má vaše firma aplikaci, můžete si ověřit, zda posíláte nakupující na správná místa pomocí dvou nových nástrojů: validátoru hlubokých odkazů a kalkulačky dopadu.

Ačkoliv všechny online platformy zaznamenávají zvýšenou aktivitu, Google zůstává klíčovým faktorem pro zvýšení objevování a setkávání s potenciálními zákazníky při hledání produktů a služeb.

Vzhledem k tomu je pro značky zásadní, aby zajistily aktuálnost svých informací o službě My Business na Googlu a aby si udržovaly povědomí o novějších doplňcích, jako jsou tyto, a vyhověly tak rostoucímu zájmu a potřebám.

Zdroje: Social Media Today, Google

Štítky dokumentu: E-Commerce Google
Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.