PR a digitální agentura Focus agency
  • Focus agency
  • Případové studie
  • Workshopy
  • Marketing journal
Přihlásit se
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Podcast
      • Podcast
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • TikTok
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
    • Google
Marketing Journal
Google Krizová komunikace SEO

Za chyby se platí. Akcie Googlu klesly po faktické hrubce jeho AI chatbota o více než 8 %

Google SEO

Revoluce v online vyhledávání započala. Microsoft přináší sílu AI od ChatGPT do vyhledávače Bing a prohlížeče Edge

Google SEO

Spoluzakladatelé Googlu znovu na scéně. Schválili plán integrace chatbota do vyhledávání

Google SEO

Google bude penalizovat obsah vytvořený AI. Považuje ho za spam

Facebook Google

Facebook kopíruje svou reakcí na novelu autorského zákona Google. I on přestane v Česku zobrazovat náhledy mediálního obsahu

Google

Google reaguje na novelu autorského zákona. Přestane v Česku zobrazovat náhledy mediálního obsahu z EU

Google

Google Arts & Culture představil první digitální sbírku věnovanou Česku. Slovanskou epopej a dalších 2500 děl si můžete prohlédnout online

E-Commerce Google Legislativa

Heureka s dalšími srovnávači vyzývá Evropskou komisi k zastavení zneužívání dominance Googlu

Facebook Google LinkedIn Twitter

Bude platit Meta a Google za přebírání vydavatelského obsahu? Schválení autorského zákona k tomu otevírá cestu

Budování značky Google

Google dnes připomíná sté výročí narození manželů Zátopkových Doodlem, který vytvořili čeští umělci Tomski&Polanski

E-Commerce Google Podcast

WebTop100 podcast: s Ondřejem Slámou o důležitosti poznání zákazníka

Google PPC Reklama online

Google otevírá své Ads Creative Studio pro všechny inzerenty

Načíst další stránky
Marketing Journal

Vyhrajte jakoukoliv knihu od nakladatelství

Chci soutěžit
Top články
Revoluce v online vyhledávání započala. Microsoft přináší sílu AI od ChatGPT do vyhledávače Bing a prohlížeče Edge
Štve vás remarketing na Googlu? Teď budete moci otravnou reklamu prostě vypnout
Nový patent Googlu: Klikněte na reklamu, dostanete zdarma dovoz k hotelu či restauraci
Rozhovor s Martinem Vymětalem: Budou obsah budoucnosti tvořit značky nebo média?
Facebook je jako židle
Copyright © 2004-2020 Focus Agency, s.r.o. Plné znění licenčních podmínek. ISSN 1803-957X
Jakékoliv publikování, přebírání nebo šíření obsahu je bez písemného souhlasu Focus Agency, s.r.o. zakázáno.
  • RSS 1
  • Štítky
  • Zpracování osobních údajů
  • Pro inzerenty
  • Kontakt
  • PR AGENTURA
  • COOKIES
Sledujte nás:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Dejte si sušenku
Zdroj: Stock Photos on Shutterstock

Cookies (v překladu „sušenky“) slouží k vyhodnocování chování návštěvníků našeho portálu. Jsou to malé datové soubory ukládané do vašeho prohlížeče. Můžeme vám s jejich pomocí zobrazovat obsah a reklamy, co vás budou s větší pravděpodobností zajímat. Dokážeme díky nim vyhodnocovat, které články se líbí nejvíce. Registrovaní uživatelé se často nemusí znovu přihlašovat — web si je pamatuje, takže nepotřebují vyplňovat heslo a dostanou se rovnou i k jinak uzamčenému obsahu. Cookies mohou zabránit i opakovanému zobrazování různých pop-up výzev, včetně této. Nastavte si je a v prohlížeči, který právě používáte, nemusíte tuto výzvu vidět celý rok. (Více info)

Správa preferencí
vždy povolené
Základní cookies jsou potřeba proto, aby náš web mohl fungovat správně a byl bezpečný.
Tento typ cookies nám pomáhá sledovat, co se na Marketing Journalu děje. Vyhodnocujeme s jejich pomocí, jestli vše po funkční stránce šlape, jak má. Zároveň nám ale říkají, které stránky navštěvujete a jak moc vás zaujaly. Můžeme tak přizpůsobovat obsah tématům, které vás skutečně baví. Registrovaní uživatelé si díky nim nemusí tak často pamatovat heslo a mohou být přihlášení rovnou i při opakovaných návštěvách.
Reklamy můžou být někdy otravné. Čím je ovšem jejich obsah relevantnější, tím méně vás budou štvát a třeba je i oceníte — toho můžeme dosáhnout s pomocí marketingových cookies od nás a našich reklamních partnerů. Marketingové cookies pomáhají sledovat, co vás na webu zajímá. Pokud se je rozhodnete odstranit, můžete skončit jako mrtvý uživatel, kterému (reklamy) nutí zimník.