Klauni umí být otravní. Burger King nabízí Whopper zdarma lidem z Bronxu obtěžovaným filmovým turismem po snímku Joker

9. 1. 2020 | Petr Michl
Ty schody v Bronxu jsou díky filmu Joker skutečně slavné. Tak, že se na nich neustále fotí turisté. Burger King vycítil příležitost pro PR stunt spojený s pošťouchnutím klaunské konkurence.

 

Lidé z Bronxu strmým schodům mezi dvěma budovami říkají pro jejich délku Step Street, v poslední době ale přestavují pro miliony lidí prostě „Jokerovy schody“. Právě na nich totiž tančil Joker ve stejnojmenném filmovém hitu minulého roku. Kasovní trhák láká do Bronxu řady turistů. De facto od jeho premiéry se turisti na zmíněných schodech snaží o pózy, které zaujmou na jejich Instagramu. Ten mumraj zachycuje například následující reportáž Inside Edition.

Obzvláště lidé ze sousedství si na bující filmový turismus stěžují. Zastánce mají zatím ve fast-foodovém řetězci Burger King.

Je někde v neoblibě klaun? Tak to je marketingová příležitost, řekli si pravděpodobně kreativci z agentury David Madrid, která stojí za novým nenápadným postrčením do konkurenta vyznávajícího červené a žluté barvy.

Na schodech vyfotili svého maskota se vzkazem:

„Drahý Bronxe,
víme, jak umí být klauni otravní.

Pokud žijete v Bronxu, využijte v aplikaci (služby) Ubereats kód KINGSTAIRS, získejte Whopper zdarma a nasaďte si šťastnou tvář.“

Burger King k akci dokonce vytvořil vtipné video se stejným poselstvím.

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Formy PR Kreativní inspirace
Sdílejte tento článek:
Podobné články: