PR a digitální agentura Focus agency
  • Focus agency
  • Případové studie
  • Workshopy
  • Marketing journal
Přihlásit se
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Podcast
      • Podcast
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • TikTok
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
    • Kreativní inspirace
Marketing Journal
Kreativní inspirace

Heinz a Absolut vzdávají hold klasickým reklamám na vodku

Kreativní inspirace

Plyšáci IKEA z recyklovaného plastu vypráví neuvěřitelné příběhy svých rodičů

Kampaně na sociálních sítích Kreativní inspirace TikTok

55 milionů zhlédnutí za 1 týden aneb Jak opravna aut na Floridě převálcovala TikTok

Budování značky Kreativní inspirace

Botas má naději na život. Vasky žádají veřejnost o pomoc s akvizicí

Kreativní inspirace Virální marketing

Virál na šikmé právní ploše: cereálie značky Surreal jí Ronaldo nebo Michael Jordan. Akorát ne ti, co si myslíte

Kreativní inspirace

Kaufland oslavuje druhý rok v esportu představením Fofrtašky 2.0 pro gamery. Je odpovědí na virální fór

Kreativní inspirace

Dveře jako BigMac. McDonald's nachází ve francouzské kampani své jídlo ve vchodech do domů

E-Commerce Kreativní inspirace

Martinus.cz přichází s kreativní soutěží na oslavu Měsíce knih. Uhádnete, komu patří Tajemné knihovny?

Budování značky Kreativní inspirace

Reklama týdne: Liquid Death přináší metal, babičky a ledový čaj

Kreativní inspirace Virální marketing

Reklamním vítězem Super Bowlu se i bez spotu během zápasu stala síť posiloven Anytime Fitness

Budování značky E-Commerce Kreativní inspirace

Mikina za 162 tisíc Kč. Česká spořitelna vytvořila speciální kolekci oblečení, kterou na Vinted prodávají influenceři za nehorázné peníze

Kreativní inspirace Kreativní reklama

Ukrajinská značka GoKarpaty zveřejnila animovaný film s cílem sjednotit národ

Načíst další stránky
Marketing Journal

Vyhrajte jakoukoliv knihu od nakladatelství

Chci soutěžit
Top články
Bageterie Boulevard a Mikýř parodují spolupráci Přemysla Forejta s McDonald's
Trendy ve webdesignu pro rok 2022: humor, psychologie i minimalismus
Dave Trott na Marketing Festivalu 2020: Kdo kazí marketing? Ti, co vystudovali univerzitu
8 nejlepších kampaní Hornbachu vzniklých ve spolupráci s agenturou Heimat
Real-time marketing na český způsob: utopenci v Severce, kopání do ministryně Novákové a pocta kontroverznímu hrdinovi
Copyright © 2004-2020 Focus Agency, s.r.o. Plné znění licenčních podmínek. ISSN 1803-957X
Jakékoliv publikování, přebírání nebo šíření obsahu je bez písemného souhlasu Focus Agency, s.r.o. zakázáno.
  • RSS 1
  • Štítky
  • Zpracování osobních údajů
  • Pro inzerenty
  • Kontakt
  • PR AGENTURA
  • COOKIES
Sledujte nás:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Dejte si sušenku
Zdroj: Stock Photos on Shutterstock

Cookies (v překladu „sušenky“) slouží k vyhodnocování chování návštěvníků našeho portálu. Jsou to malé datové soubory ukládané do vašeho prohlížeče. Můžeme vám s jejich pomocí zobrazovat obsah a reklamy, co vás budou s větší pravděpodobností zajímat. Dokážeme díky nim vyhodnocovat, které články se líbí nejvíce. Registrovaní uživatelé se často nemusí znovu přihlašovat — web si je pamatuje, takže nepotřebují vyplňovat heslo a dostanou se rovnou i k jinak uzamčenému obsahu. Cookies mohou zabránit i opakovanému zobrazování různých pop-up výzev, včetně této. Nastavte si je a v prohlížeči, který právě používáte, nemusíte tuto výzvu vidět celý rok. (Více info)

Správa preferencí
vždy povolené
Základní cookies jsou potřeba proto, aby náš web mohl fungovat správně a byl bezpečný.
Tento typ cookies nám pomáhá sledovat, co se na Marketing Journalu děje. Vyhodnocujeme s jejich pomocí, jestli vše po funkční stránce šlape, jak má. Zároveň nám ale říkají, které stránky navštěvujete a jak moc vás zaujaly. Můžeme tak přizpůsobovat obsah tématům, které vás skutečně baví. Registrovaní uživatelé si díky nim nemusí tak často pamatovat heslo a mohou být přihlášení rovnou i při opakovaných návštěvách.
Reklamy můžou být někdy otravné. Čím je ovšem jejich obsah relevantnější, tím méně vás budou štvát a třeba je i oceníte — toho můžeme dosáhnout s pomocí marketingových cookies od nás a našich reklamních partnerů. Marketingové cookies pomáhají sledovat, co vás na webu zajímá. Pokud se je rozhodnete odstranit, můžete skončit jako mrtvý uživatel, kterému (reklamy) nutí zimník.