Možnost uložit rozpracované Instagram Stories do konceptů by měla být dostupná všem uživatelům

21. 7. 2021 | Petr Michl
Dlouho očekávaná funkce se dočkala globálního roll-outu.

Vytvářet zajímavé Stories není nic triviálního. O to víc naštve, když musíte odejít od rozdělané práce. Dosud šlo rozpracované Stories uložit, nebo zahodit. Nyní se zdá, že možnost ukládání konceptů se konečně dočkala globální spuštění.

Instagram oznámil, že tato funkce bude dostupná již v březnu tohoto roku. Její roll-out se ovšem pozdržel. Až nyní spotter Matt Navarra upozornil na to, že je už pravděpodobně tady.


Zdroj: @WFBrother 

Proč dosud dostupné uložení nestačí? Jde o ukládání na vašem zařízení. „Draft“ čeká v cloudu Instagramu. Uložení jako koncept navíc pomůže tvůrcům vidět Story přesně v podobě, kterou ji spatří uživatelé, což nemusí 100 % platit v případě tvorby a ukládání Stories přes aplikace třetích stran, které je dostupné již dnes.

Upozorňujeme ovšem na to, že Instagram ukládá koncepty jen na týden a poté je maže. To potvrdil spolu s globální roll-outem funkce přímo Instagram pro Social Media Today. Jak už to tak bývá, roll-out je postupný a k autorovi tohoto textu se ani po aktualizaci aplikace zatím nedostal.

Nastavení Stories vám dovolí více plánovat 

Facebook se v posledních měsících v této oblasti skutečně snaží. Vyslyšel například prosby správců Stránek a od konce dubna nabízí v rámci Facebook Business Suite možnost plánování Stories pro FB i Instagram, ukládání příspěvků jako konceptů a úpravy naplánovaných příspěvků. Všechny připravované příspěvky se vám hezky zobrazí v přehledném kalendáři příspěvků. 

Facebook vychází vstříc svým inzerentům

Toto není paywall.

Registrujte se zcela zdarma a získáte:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • každotýdenní newsletter s přehledem toho nejlepšího;
  • možnost soutěžit o zajímavé ceny;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Instagram
Sdílejte tento článek:
Podobné články: