Netflix chtěl být vtipný na Twitteru. Desítky značek ho trumfly svými komentáři

9. 12. 2019 | Petr Michl
Netflix se zeptal na Twitteru, co můžete říct během sexu, ale zároveň také když spravujete twitterový účet značky? Odpovědi těchto brandů vás rozesmějí.

Všichni známe populární „války značek“. Proslavený je jimi outdoor marketing. Jedna značka si pořídí billboard, přispěchá ale jiná, která si koupí další hned vedle něj a svým obsahem první značku i mírně zesměšní. Pěkných pár podobných soubojů kreativity proběhlo mezi automobilkami, například mezi BMW a Audi.



Přiživit se na účet někoho na sociálních sítích jde ale také. Nestojí to tolik organizačního úsilí, jen je potřeba tušit, že věci mohou rychle eskalovat a dostat naloženo nazpět můžete téměř okamžitě a to klidně i od fanoušků konkurenčního brandu. Když si ale nějaká značka naběhne tak krásně na smeč jako Netflix na svém twitterovém účtu pro USA, je těžké odolat. Zeptal se totiž, co to je, co můžete říct během sexu, ale také zároveň když spravujete twitterový účet značky?

 



Níže je přehled našich nejoblíbenějších odpovědí, které přišly od dalších značek, od přímých konkurentů až po ty ze zcela odlišných segmentů.

„Nemůžu věřit, že se to děje naživo,“ přispěchal se zvoláním panice YouTube.

„Chceš si líznout,“ kontrovala zmrzlina Ben & Jerry's.


„Doufám, že si užiješ tyto nové hračky,“
říká řetězec se zbožím pro domácí zvířecí mazlíčky Petco. Evidentně mají více využití. Gumové věci na obrázcích by klidně mohly být i oblíbenými sexuálními hračkami husitů se zálibou v BDSM. Třeba když je nuda ve vozové hradbě a kovový řemdih je na vás ještě stále moc extrémní.


Věta od účtu softwaru na editaci videa se dala čekat


Pochopitelně se ale přidal i nejznámější program od Adobe, a to s baklažánem, o kterém hateři tvdí, že prošel úpravou ve Photoshopu. Pro ty, co nevyužívají emoji při sextingu, přidáváme falický kontext.

 

A stejného předmětu (mezi nohama) se chytl i parfém AXE, nyní o třetinu větší.

„Bude to jen malé píchnutí,“ láká nezisková organizace GiveBlood, jejíž doménou je obvykle propagace dárcovství krve.

 

„Kterou díru?“ ptají se boty Crocs.

 

A tím nekončíme. Níže vás čeká ještě dalších 15 více či méně oplzlých, ale zatraceně humorných komentářů značek.

 

Toto není paywall.

Registrujte se zcela zdarma a získáte:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • každotýdenní newsletter s přehledem toho nejlepšího;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.