PR a digitální agentura Focus agency
  • Focus agency
  • Případové studie
  • Workshopy
  • Marketing journal
Přihlásit se
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Podcast
      • Podcast
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • TikTok
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
    • Kampaně na sociálních sítích
Marketing Journal
Kampaně na sociálních sítích Kreativní inspirace

O čem je tato kampaň? Nevzpomínáme si

Budování značky Kampaně na sociálních sítích

Brněnské ponožkoboty Skinners přepisují historii českého crowdfundingu. Lidé jim poslali 7,5 milionu

Kampaně na sociálních sítích

Mají se zavedená sociální média bát? Počet stažení aplikace BeReal letos vzrostl o 350 %

Kampaně na sociálních sítích Reklama online TikTok

TikTok zlepšuje monetizaci tvůrců pomocí nového programu „Pulse”

Budování značky Kampaně na sociálních sítích TikTok

BRANDstorming: Na TikToku můžete mít 0 followerů, a přesto miliony zhlédnutí vašeho videa

Kampaně na sociálních sítích

Toto jsou nejlepší časy pro publikaci na sociálních sítích v roce 2022

Kampaně na sociálních sítích Kreativní inspirace

Ukrajina startuje globální reklamní kampaň, která oslavuje odvahu národa

Budování značky Kampaně na sociálních sítích Kreativní reklama

Pozdě, ale přece: Skittles se omlouvá 130 880 lidem za zrušení limetkové příchutě

Instagram Kampaně na sociálních sítích

Instagram spouští Creator Lab, kde influenceři radí, jak na úspěšný obsah

Kampaně na sociálních sítích Virální marketing

Volodymyr Zelenskyj: prezident, komik, hrdina a také hvězda sociálních médií

Facebook Kampaně na sociálních sítích Twitter

Katastrofální spuštění Trumpovy sociální sítě Truth Social vyvolává v lidech pochybnosti

Kampaně na sociálních sítích Mobilní aplikace Online PR

A s ním přišla pravda. Trump spouští svou sociální síť Truth Social

Načíst další stránky
Marketing Journal

Vyhrajte jakoukoliv knihu od nakladatelství

Chci soutěžit
Top články
Případová studie: Kampaň informující o bariatrické chirurgii měnila životy
Organický traffic z Facebooku není mrtvý. Ukázala to analýza téměř 6 miliard článků ze 64 zemí
Bláznivé PR nápady, které neselhaly — část 2
Engage 2017: Jak vytvořit virální kampaň za 28 minut a neinvestovat do ní ani cent
Případová studie: Za úspěchem Skinners na Kickstarteru stojí promyšlená strategie a tvrdá práce
Copyright © 2004-2020 Focus Agency, s.r.o. Plné znění licenčních podmínek. ISSN 1803-957X
Jakékoliv publikování, přebírání nebo šíření obsahu je bez písemného souhlasu Focus Agency, s.r.o. zakázáno.
  • RSS 1
  • Štítky
  • Zpracování osobních údajů
  • Pro inzerenty
  • Kontakt
  • PR AGENTURA
  • COOKIES
Sledujte nás:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Dejte si sušenku
Zdroj: Stock Photos on Shutterstock

Cookies (v překladu „sušenky“) slouží k vyhodnocování chování návštěvníků našeho portálu. Jsou to malé datové soubory ukládané do vašeho prohlížeče. Můžeme vám s jejich pomocí zobrazovat obsah a reklamy, co vás budou s větší pravděpodobností zajímat. Dokážeme díky nim vyhodnocovat, které články se líbí nejvíce. Registrovaní uživatelé se často nemusí znovu přihlašovat — web si je pamatuje, takže nepotřebují vyplňovat heslo a dostanou se rovnou i k jinak uzamčenému obsahu. Cookies mohou zabránit i opakovanému zobrazování různých pop-up výzev, včetně této. Nastavte si je a v prohlížeči, který právě používáte, nemusíte tuto výzvu vidět celý rok. (Více info)

Správa preferencí
vždy povolené
Základní cookies jsou potřeba proto, aby náš web mohl fungovat správně a byl bezpečný.
Tento typ cookies nám pomáhá sledovat, co se na Marketing Journalu děje. Vyhodnocujeme s jejich pomocí, jestli vše po funkční stránce šlape, jak má. Zároveň nám ale říkají, které stránky navštěvujete a jak moc vás zaujaly. Můžeme tak přizpůsobovat obsah tématům, které vás skutečně baví. Registrovaní uživatelé si díky nim nemusí tak často pamatovat heslo a mohou být přihlášení rovnou i při opakovaných návštěvách.
Reklamy můžou být někdy otravné. Čím je ovšem jejich obsah relevantnější, tím méně vás budou štvát a třeba je i oceníte — toho můžeme dosáhnout s pomocí marketingových cookies od nás a našich reklamních partnerů. Marketingové cookies pomáhají sledovat, co vás na webu zajímá. Pokud se je rozhodnete odstranit, můžete skončit jako mrtvý uživatel, kterému (reklamy) nutí zimník.