PR a digitální agentura Focus agency
  • Focus agency
  • Případové studie
  • Workshopy
  • Marketing journal
Přihlásit se
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Podcast
      • Podcast
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • TikTok
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
    • Kampaně na sociálních sítích
Marketing Journal
Kampaně na sociálních sítích Kreativní inspirace TikTok

55 milionů zhlédnutí za 1 týden aneb Jak opravna aut na Floridě převálcovala TikTok

Kampaně na sociálních sítích Krizová komunikace Twitter

Echt gold neošidíš. CEO pivovaru BrewDog osobně kompenzoval nespokojené zákazníky víc než 12 miliony korun ze svého

Instagram Kampaně na sociálních sítích Reportáže YouTube

Andrea Voříšková na Czech Internet Forum: Na co si dát při práci s influencery vždy pozor

E-Commerce Kampaně na sociálních sítích

Křídla přistřižená v letu. TikToku v USA vážně hrozí zákaz

Kampaně na sociálních sítích YouTube

Uber dává slovo nejodvážnějším ukrajinským řidičům

Facebook Instagram Kampaně na sociálních sítích Reklamy na Facebooku

Meta má oficiální český účet na Facebooku. Stránka bude nabízet školení, webináře, online konference a další naučný obsah

Instagram Kampaně na sociálních sítích Krizová komunikace Twitter

Z obdivovaného miliardáře vyvrhelem. Kanye West dostal kopačky od značek a jeho jmění se propadá

E-Commerce Facebook Kampaně na sociálních sítích

Meta v Česku spustila vzdělávací projekt pro malé a střední firmy

Facebook Instagram Kampaně na sociálních sítích

Pro české předsednictví v Radě EU vznikl filtr s rozšířenou realitou na Instagramu

Kampaně na sociálních sítích LinkedIn PPC Reklama online

Novinky na LinkedInu: nejvýkonnější formát nově i jako reklama a další pomoc pro inzerenty

Kampaně na sociálních sítích Kreativní inspirace

O čem je tato kampaň? Nevzpomínáme si

Budování značky Kampaně na sociálních sítích

Brněnské ponožkoboty Skinners přepisují historii českého crowdfundingu. Lidé jim poslali 7,5 milionu

Načíst další stránky
Marketing Journal

Vyhrajte jakoukoliv knihu od nakladatelství

Chci soutěžit
Top články
Případová studie: Kampaň informující o bariatrické chirurgii měnila životy
Organický traffic z Facebooku není mrtvý. Ukázala to analýza téměř 6 miliard článků ze 64 zemí
Bláznivé PR nápady, které neselhaly — část 2
Engage 2017: Jak vytvořit virální kampaň za 28 minut a neinvestovat do ní ani cent
Případová studie: Za úspěchem Skinners na Kickstarteru stojí promyšlená strategie a tvrdá práce
Copyright © 2004-2020 Focus Agency, s.r.o. Plné znění licenčních podmínek. ISSN 1803-957X
Jakékoliv publikování, přebírání nebo šíření obsahu je bez písemného souhlasu Focus Agency, s.r.o. zakázáno.
  • RSS 1
  • Štítky
  • Zpracování osobních údajů
  • Pro inzerenty
  • Kontakt
  • PR AGENTURA
  • COOKIES
Sledujte nás:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Dejte si sušenku
Zdroj: Stock Photos on Shutterstock

Cookies (v překladu „sušenky“) slouží k vyhodnocování chování návštěvníků našeho portálu. Jsou to malé datové soubory ukládané do vašeho prohlížeče. Můžeme vám s jejich pomocí zobrazovat obsah a reklamy, co vás budou s větší pravděpodobností zajímat. Dokážeme díky nim vyhodnocovat, které články se líbí nejvíce. Registrovaní uživatelé se často nemusí znovu přihlašovat — web si je pamatuje, takže nepotřebují vyplňovat heslo a dostanou se rovnou i k jinak uzamčenému obsahu. Cookies mohou zabránit i opakovanému zobrazování různých pop-up výzev, včetně této. Nastavte si je a v prohlížeči, který právě používáte, nemusíte tuto výzvu vidět celý rok. (Více info)

Správa preferencí
vždy povolené
Základní cookies jsou potřeba proto, aby náš web mohl fungovat správně a byl bezpečný.
Tento typ cookies nám pomáhá sledovat, co se na Marketing Journalu děje. Vyhodnocujeme s jejich pomocí, jestli vše po funkční stránce šlape, jak má. Zároveň nám ale říkají, které stránky navštěvujete a jak moc vás zaujaly. Můžeme tak přizpůsobovat obsah tématům, které vás skutečně baví. Registrovaní uživatelé si díky nim nemusí tak často pamatovat heslo a mohou být přihlášení rovnou i při opakovaných návštěvách.
Reklamy můžou být někdy otravné. Čím je ovšem jejich obsah relevantnější, tím méně vás budou štvát a třeba je i oceníte — toho můžeme dosáhnout s pomocí marketingových cookies od nás a našich reklamních partnerů. Marketingové cookies pomáhají sledovat, co vás na webu zajímá. Pokud se je rozhodnete odstranit, můžete skončit jako mrtvý uživatel, kterému (reklamy) nutí zimník.