Obaly slavných alb dostaly novou verzi pro časy pandemie

25. 3. 2020 | Barbora Vičarová, Petr Michl
Kreativní agentura Activista si vzala do parády ikonická hudební alba a ukázala, jak by asi vypadaly přebaly desek, kdyby vznikaly v čase koronavirové epidemie. Výsledek baví internet a ukazuje, že i v těžkých časech lze být kreativní.

Losangeleská kreativní agentura Activista baví internet svým kreativním nápadem předělat ikonické obaly hudebních alb tak, aby jejich aktéři dodržovali doporučenou vzdálenost v době koronavirové epidemie. Na paškál si agentura vzala třeba známou desku Beatles, Abbey Road, nebo album U2, The Joshua Tree. 

Paco Conde and Beto Fernandez, kteří za studiem Activista stojí, tak ukazují světu, že je možné být kreativní i v karanténě a jednoduchý nápad může vaši agenturu proslavit po celém světě. Na stránce s důmyslným názvem 6feetcovers nebo na agenturním Instagramu si tak můžete prohlédnout, jak takové dodržování vzdálenosti na obalech alb v praxi vypadá. 

Podle autorů je cílem projektu zvýšit povědomí o tom, jak důležité je v době pandemie dodržovat bezpečnou vzdálenost a nepřibližovat se k sobě blíže, než na 6 stop, tedy asi 2 metry. Paco Conde dodává:

„Všimli jsme si, že nikdo bezpečnou vzdálenost nedodržuje. V LA jsou fronty před supermarkety a nikdo vzdálenost neřeší. Tak jsme přemýšleli, zda najdeme v popkultuře něco jednoduchého, co jasně vysvětlí a vizuálně podpoří naše sdělení.”

Originál desky Anthology od Ramones můžete vidět na druhém snímku v následujícím příspěvku.

Album Destroyer od Kiss v podobě před a po se vám zjeví po kliknutí na tlačítko play. 



Oba autoři
dříve působili v několika známých agenturách a stáli za oceňovanými kampaněmi například pro Dove nebo Burger King. Conde říká:

„Jako tvůrci jsme se vždy snažili používat nápady, které pomohou značce udělat opravdovou změnu. Nyní musíme své kreativity využívat víc, než kdy jindy, abychom společně dokázali koronavirus porazit.”

 

Tip redakce: Volkswagen upravil slavnou fotografii obalu alba Abbey Road od Beatles

Není to poprvé, co byla využena úprava fotografie coveru slavné desky v komerční komunikaci. Loni v říjnu to bylo 50 let. co vyšla poslední deska legendárních Beatles nazvaná Abbey Road podle ulice, v které sídlilo jimi využívané nahrávací studio společnosti EMI. Ikonickým se stal i obal alba zachycující členy skupiny kráčející po přechodu pro chodce na jmenované ulici. S její alternativní verzí nyní přichází Volkswagen.

Toto není paywall.

Je skvělé, že odebíráte náš newsletter s přehledem toho nejlepšího z Marketing Journalu. Děkujeme za to! Aktualizací svého účtu provedete registraci do prémiového členství, s nímž můžete nadále číst bez omezení všechny články na našem webu.

Nic vás to nebude stát a jsou s tím spojené jen samé výhody.

S prémiovým členstvím získáte zdarma:

  • přístup k tomuto článku;
  • přístup k veškerému prémiovému obsahu;
  • a navíc zajímavé slevy na marketingové workshopy.

Vyplňte registrační formulář níže a budeme vědět o tom, pro koho píšeme a co vás nejvíc zajímá.


Napište prosím e-mailovou adresu, na kterou vám již chodí newsletter Marketing Journalu. Pomůžete nám tak váš účet spárovat.


Na Marketing Journalu vás zajímají témata:


Jak byste definovali hlavní náplň vaší práce?


Kolik let jste v oboru?


Pracujete primárně jako:   



Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?



Štítky dokumentu: Kreativní inspirace
Sdílejte tento článek:
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.