Produkty v Instagram Shops půjde dodatečně propagovat

30. 8. 2021 | Beáta Vaňková
Jak pomoci tomu, aby se v kartě Shop (Obchod) zobrazovaly na Instagramu vaše produkty? Nově půjde jejich viditelnosti pomoci skrze placenou propagaci.

Na začátku tohoto měsíce Instagram testoval možnost sponzorovaných produktů v Shops s americkými inzerenty, jako jsou Away, Donny Davy, Boo Oh nebo Fenty Beauty. Testování bylo podle Instagramu úspěšné, a tak reklamu zavádí globálně. Dostupná bude ve všech zemích, kde je karta Shop dostupná, tedy i v České republice.

„Po úspěšném testu spouštíme celosvětově reklamy na kartě Instagram Shop, abychom lidem usnadnili objevování a nakupování u značek. Tyto reklamy se budou zobrazovat jako dlaždice na domovské stránce karty Shop," vysvětlil Instagram.

Potenciál pro objevování a propagaci produktů podtrhuje i fakt, že 80 % uživatelů Instagramu sleduje minimálně jednu značku. Přímé propojení s nakupováním je v tomto ohledu logickým krokem Instagramu.

Značky s výpisy produktů v aplikaci budou moci propagovat v kartě Shops, přičemž placené příspěvky budou označeny symbolem „Sponsored". Kliknutím na reklamu se dostanete na stránku s podrobnostmi o produktu, kde se můžete o položce dozvědět více, zobrazit si další snímky a procházet jiné produkty značky. Produkt si můžete také uložit do svého seznamu přání nebo ho sdílet s přáteli. Reklamu můžete také skrýt nebo nahlásit.

Tento nový doplněk je součástí velkého posunu Instagramu v oblasti elektronického obchodování. Zahrnuje pomalé učení uživatelů nakupovat zboží z obrázků v aplikaci. Klíčovým prvkem v tomto směru je karta Obchod, která byla představena v červenci loňského roku. Vzhledem k tomu, že v současné době stále více lidí nakupuje online, postupné navádění uživatelů na nákupní možnosti platformy povede k větší nákupní aktivitě.

A s tím, jak Instagram zjišťuje stále více informací o nákupních preferencích jednotlivých uživatelů a o produktech, které se jim líbí, je pravděpodobné, že karta Obchod bude pro značky stále hodnotnější. Přinejmenším to může stát za experiment pro ty, kteří chtějí využít miliardové publikum Instagramu.

Zdroje: Social Media Today, Tech Crunch, Instagram

Sdílejte tento článek:

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.