firemní grafický styl

1. 10. 2008
způsob, jakým se firma navenek i uvnitř vizuálně prezentuje, firemní styl se řídí grafickým manuálem, jenž obsahuje vizualizaci loga, logotypu a jejich aplikace (tzv. logomanuál), sadu užívaných firemních barev a písem a vzory typických firemních písemností (merkantilie), propagačních tiskovin (letáky, brožury ad.), inzerce i prostorových aplikací (označení budov, dárkové předměty apod.)
způsob, jakým se firma navenek i uvnitř vizuálně prezentuje, firemní styl se řídí grafickým manuálem, jenž obsahuje vizualizaci loga, logotypu a jejich aplikace (tzv. logomanuál), sadu užívaných firemních barev a písem a vzory typických firemních písemností (merkantilie), propagačních tiskovin (letáky, brožury ad.), inzerce i prostorových aplikací (označení budov, dárkové předměty apod.)
Štítky dokumentu: Mobilní aplikace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?