PR a digitální agentura Focus agency
  • Focus agency
  • Případové studie
  • Workshopy
  • Marketing journal
Přihlásit se
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Podcast
      • Podcast
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • TikTok
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
    • Mobilní aplikace
Marketing Journal
Interní komunikace Mobilní aplikace

Accenture ovládla s aplikací od Focus Agency na ABSL Diamond Awards kategorii Employer Branding & People Engagement

Facebook Mobilní aplikace

WhatsAppu spouští funkci Komunity. Umožní uživatelům propojit skupinové konverzace

Mobilní aplikace

Národní technické muzeum spustilo audioprůvodce SmartGuide. Už provádí návštěvníky první expozicí

Facebook Mobilní aplikace

Meta spouští novou funkci WhatsAppu. Komunity umožní uživatelům propojit skupinové konverzace

Mobilní aplikace TikTok

TikTok v 1. čtvrtletí 2022: nadále vede žebříček stahování a uživatelé na něm rekordně utrácejí

Mobilní aplikace Podpora prodeje

Hotel U Karlova mostu se mění na plně samoobslužný

Mobilní aplikace

Vzniká chytrá komunikační síť Munipolis: Přinese ověřené informace od obecních úřadů, magistrátů, firem, klubů i spolků

Apple Facebook Google Mobilní aplikace

Big Tech versus Putin. Velcí hráči se s pomocí Ukrajině nepředřou

Kampaně na sociálních sítích Mobilní aplikace Online PR

A s ním přišla pravda. Trump spouští svou sociální síť Truth Social

Mobilní aplikace

Startuje nová aplikace Fooder určená všem foodies

Legislativa Mobilní aplikace TikTok

Čína omezuje TikTok i videohry, internetové uživatele raději zkouší z historie státu

Budování značky Mobilní aplikace

Tinder ztrácí kouzlo pro mladé. Snaží se to změnit s novou funkcí Explore slibující jednodušší a zábavnější seznamování

Načíst další stránky
Marketing Journal

Vyhrajte jakoukoliv knihu od nakladatelství

Chci soutěžit
Top články
Accenture ovládla s aplikací od Focus Agency na ABSL Diamond Awards kategorii Employer Branding & People Engagement
Aplikace Firma jako tým posiluje sounáležitost mezi kolegy i na dálku. Nabízí zkušební verzi zdarma
Rozhovor s Aaronem Marcusem: Persuasion design jako klíč k úspěšnému vývoji mobilní aplikace
5 důvodů, proč nemají marketéři rádi mobilní reklamu
Papírové knihy pořád dominují nad elektronickými
Copyright © 2004-2020 Focus Agency, s.r.o. Plné znění licenčních podmínek. ISSN 1803-957X
Jakékoliv publikování, přebírání nebo šíření obsahu je bez písemného souhlasu Focus Agency, s.r.o. zakázáno.
  • RSS 1
  • Štítky
  • Zpracování osobních údajů
  • Pro inzerenty
  • Kontakt
  • PR AGENTURA
  • COOKIES
Sledujte nás:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Dejte si sušenku
Zdroj: Stock Photos on Shutterstock

Cookies (v překladu „sušenky“) slouží k vyhodnocování chování návštěvníků našeho portálu. Jsou to malé datové soubory ukládané do vašeho prohlížeče. Můžeme vám s jejich pomocí zobrazovat obsah a reklamy, co vás budou s větší pravděpodobností zajímat. Dokážeme díky nim vyhodnocovat, které články se líbí nejvíce. Registrovaní uživatelé se často nemusí znovu přihlašovat — web si je pamatuje, takže nepotřebují vyplňovat heslo a dostanou se rovnou i k jinak uzamčenému obsahu. Cookies mohou zabránit i opakovanému zobrazování různých pop-up výzev, včetně této. Nastavte si je a v prohlížeči, který právě používáte, nemusíte tuto výzvu vidět celý rok. (Více info)

Správa preferencí
vždy povolené
Základní cookies jsou potřeba proto, aby náš web mohl fungovat správně a byl bezpečný.
Tento typ cookies nám pomáhá sledovat, co se na Marketing Journalu děje. Vyhodnocujeme s jejich pomocí, jestli vše po funkční stránce šlape, jak má. Zároveň nám ale říkají, které stránky navštěvujete a jak moc vás zaujaly. Můžeme tak přizpůsobovat obsah tématům, které vás skutečně baví. Registrovaní uživatelé si díky nim nemusí tak často pamatovat heslo a mohou být přihlášení rovnou i při opakovaných návštěvách.
Reklamy můžou být někdy otravné. Čím je ovšem jejich obsah relevantnější, tím méně vás budou štvát a třeba je i oceníte — toho můžeme dosáhnout s pomocí marketingových cookies od nás a našich reklamních partnerů. Marketingové cookies pomáhají sledovat, co vás na webu zajímá. Pokud se je rozhodnete odstranit, můžete skončit jako mrtvý uživatel, kterému (reklamy) nutí zimník.