krizová komunikace

1. 10. 2008
nástroje komunikace v situacích, ve kterých může dojít k poškození pověsti či ohrožení firmy negativním zobrazením v médiích, cílem je těmto situacím předejít či maximálně eliminovat negativní aspekty, předchází se jim včasným varováním či předkrizovou komunikací, která se hrozící krizi snaží co nejlépe odvrátit, krizová komunikace se v těchto situacích řídí dle krizového manuálu, poradenství v krizové komunikaci poskytuje public relations.
nástroje komunikace v situacích, ve kterých může dojít k poškození pověsti či ohrožení firmy negativním zobrazením v médiích, cílem je těmto situacím předejít či maximálně eliminovat negativní aspekty, předchází se jim včasným varováním či předkrizovou komunikací, která se hrozící krizi snaží co nejlépe odvrátit, krizová komunikace se v těchto situacích řídí dle krizového manuálu, poradenství v krizové komunikaci poskytuje public relations.
Štítky dokumentu: Krizová komunikace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?