PR a digitální agentura Focus agency
  • Focus agency
  • Případové studie
  • Workshopy
  • Marketing journal
Přihlásit se
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Podcast
      • Podcast
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • TikTok
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
    • Krizová komunikace
Marketing Journal
Google Krizová komunikace SEO

Za chyby se platí. Akcie Googlu klesly po faktické hrubce jeho AI chatbota o více než 8 %

Krizová komunikace Marketingové nástroje

Konec Prchala, Vořechovského a Barthy neznamená očištění politického marketingu. Dává ale příležitost na tom zapracovat

Formy PR Krizová komunikace

PR fail: Vraťte nám všechny peníze Aneb jak Nadace Agrofert ukázala svůj pravý účel

Krizová komunikace Marketingové nástroje

Art Directors Club vyloučil ze svých řad Marka Prchala. Zavazuje se k sestavení etického kodexu politické reklamy

Kampaně na sociálních sítích Krizová komunikace Twitter

Echt gold neošidíš. CEO pivovaru BrewDog osobně kompenzoval nespokojené zákazníky víc než 12 miliony korun ze svého

Instagram Kampaně na sociálních sítích Krizová komunikace Twitter

Z obdivovaného miliardáře vyvrhelem. Kanye West dostal kopačky od značek a jeho jmění se propadá

Content Marketing Interní komunikace Krizová komunikace

Pavel Hrdina na CopyCampu 2022: Pojďme jako první říct tu špatnou zprávu a pak ji zjemněme nějakou dobrou

Budování značky Krizová komunikace

McDonald's odchází z Ruska nadobro

Krizová komunikace

3. květen 2022 — Světový den svobody tisku

Krizová komunikace Twitter

Elon Musk koupil 9,2% podíl v Twitteru. Na jeho používání měl v minulosti povinný dohled

Budování značky Krizová komunikace

V Rusku přerušují své podnikání McDonald's, Coca-Cola, PepsiCo i Starbucks

Facebook Krizová komunikace Twitter

Rusko plně odřízlo Facebook, Twitter i významné zahraniční zpravodajské weby

Načíst další stránky
Marketing Journal

Vyhrajte jakoukoliv knihu od nakladatelství

Chci soutěžit
Top články
Art Directors Club vyloučil ze svých řad Marka Prchala. Zavazuje se k sestavení etického kodexu politické reklamy
Ceny Lemur ovládl vzdělávací projekt ČT Edu. Marketing Journal bere bronz v kategorii Firemní publikace – blogy
Bageterie Boulevard se s nelibostí vůči bagetě od Pavlíny z MasterChefa vyrovnala na jedničku
It's not ABOUT YOU, zákazníku
FattyPillow vyzval k hejtu restaurace Podolka. Při jejím online hodnocení pak došlo k souboji generací
Copyright © 2004-2020 Focus Agency, s.r.o. Plné znění licenčních podmínek. ISSN 1803-957X
Jakékoliv publikování, přebírání nebo šíření obsahu je bez písemného souhlasu Focus Agency, s.r.o. zakázáno.
  • RSS 1
  • Štítky
  • Zpracování osobních údajů
  • Pro inzerenty
  • Kontakt
  • PR AGENTURA
  • COOKIES
Sledujte nás:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
Dejte si sušenku
Zdroj: Stock Photos on Shutterstock

Cookies (v překladu „sušenky“) slouží k vyhodnocování chování návštěvníků našeho portálu. Jsou to malé datové soubory ukládané do vašeho prohlížeče. Můžeme vám s jejich pomocí zobrazovat obsah a reklamy, co vás budou s větší pravděpodobností zajímat. Dokážeme díky nim vyhodnocovat, které články se líbí nejvíce. Registrovaní uživatelé se často nemusí znovu přihlašovat — web si je pamatuje, takže nepotřebují vyplňovat heslo a dostanou se rovnou i k jinak uzamčenému obsahu. Cookies mohou zabránit i opakovanému zobrazování různých pop-up výzev, včetně této. Nastavte si je a v prohlížeči, který právě používáte, nemusíte tuto výzvu vidět celý rok. (Více info)

Správa preferencí
vždy povolené
Základní cookies jsou potřeba proto, aby náš web mohl fungovat správně a byl bezpečný.
Tento typ cookies nám pomáhá sledovat, co se na Marketing Journalu děje. Vyhodnocujeme s jejich pomocí, jestli vše po funkční stránce šlape, jak má. Zároveň nám ale říkají, které stránky navštěvujete a jak moc vás zaujaly. Můžeme tak přizpůsobovat obsah tématům, které vás skutečně baví. Registrovaní uživatelé si díky nim nemusí tak často pamatovat heslo a mohou být přihlášení rovnou i při opakovaných návštěvách.
Reklamy můžou být někdy otravné. Čím je ovšem jejich obsah relevantnější, tím méně vás budou štvát a třeba je i oceníte — toho můžeme dosáhnout s pomocí marketingových cookies od nás a našich reklamních partnerů. Marketingové cookies pomáhají sledovat, co vás na webu zajímá. Pokud se je rozhodnete odstranit, můžete skončit jako mrtvý uživatel, kterému (reklamy) nutí zimník.